Visa fullständig version : Frågebild 776 - Wolverhampton
Var är detta då?
http://forumbilder.se/DELHK/naxos.jpg
Jag får en känsla av att det kan vara Tallinn i Estland
Arne
Jag får en känsla av att det kan vara Tallinn i Estland
Arne
Tyvärr så är din känsla fel, Arne :)
Någonstans i England?
Katitzi:)
Danmark? Nope
Någonstans i England?
Katitzi:) Ja, det är det :)
Stratford on Avon. Nope
Bath? /Katitzi:) Nä, det är fel. Men på ett konstigt sätt, ger det vibbar med orten jag söker :p
Tyskland:confused:
Nein. Sind sie verruckt? Es ist England! :D;)
Badorten Bournemouth?
Katitzi:)
Kanske St Ives, Cornwall??
Badorten Bournemouth?
Katitzi:) Fel igen, men märkligt nog. Även här finns det en koppling till orten jag söker... :)
Kanske St Ives, Cornwall??
Ikke det
Smultron
2014-11-24, 08:22
Brighton?
Brighton?
Fel, men samma vibbar som Bournemouth. Även om det är en aning långsökt, tycker säkert vissa :D
Blackpool? /Katitzi:)
Fel, men samma beröringspunkt, som de Bournemouth & Brighton...
Eastbourne? /Katitzi:)
Det är fel. Det finns heller ingen beröringspunkt. Jag ryser bara vid tanken på att orten jag söker, skulle få det med just Eastbourne. :eek:
sjöborren
2014-11-25, 23:10
Kan beröringspunkten vara språkresor ... Gissar på Oxford. :D
Panakakis
2014-11-26, 13:22
Bristol :rolleyes:
Portsmoth...?
Pirar kanske är beröringspunkten?
Lissi
Kan beröringspunkten vara språkresor ... Gissar på Oxford. :D
Fel på både punkterna
Bristol :rolleyes: Fel och ingen berörningspunkt, men däremot i fjol
Portsmoth...?
Pirar kanske är beröringspunkten?
Lissi Å fel på bägge
Bath då? Ang_elx
Har varit på tapeten tidigare och har en beröringspunkt, men inte riktigt på samma sätt som de andra :D
Smultron
2014-11-27, 09:57
Birmingham?
Birmingham?
Fel, men Brum har samma berörningspunkt den med :D
/Netwolf
York? /Katitzi:)
Nope! Och ingen berörningspunkt heller, thank god!
/Netwolf
Liverpool?.. :D
Nope, men nästa år hoppas jag at dessa två orter får samma berörningspunkt, även fast det känns lite långsökt idag...! :)
/Wolfen
Smultron
2014-11-30, 08:40
Tror jag listat ut beröringspunkten (;)) och fortsätter på det spåret med Wolverhampton.:)
Drar till med Brentford!
För att Bristol hade samma beröringspunkt förra året.
Du hoppas på att dom får samma beröringspunkt som Liverpool.
Då gäller det att hitta ett ställe som tagit steget från Bristols nivå, Men ännu inte nått Liverpools....
Drar till med Brentford!
För att Bristol hade samma beröringspunkt förra året.
Du hoppas på att dom får samma beröringspunkt som Liverpool.
Då gäller det att hitta ett ställe som tagit steget från Bristols nivå, Men ännu inte nått Liverpools....
Du är på rätt spår och tyvärr är The Bees rätt berörningspunkt. Dock är det fel svar. Det är dessutom extra tungt att tala om Bees idag..:(
Tror jag listat ut beröringspunkten (;)) och fortsätter på det spåret med Wolverhampton.:)
Och det har du listat ut rätt!!!! Visst är det Wolverhampton, eller Wolvo som det även kallas. Här spelar ju mitt kära Wolves. Känslan när man fick äntra Molineux Ground var obeskrivlig. Nästan en religiös upplevelse!
http://forumbilder.se/DEM7J/wolves.jpg
/Netwolf
Var en riktigt klurig rackare!
Dock så har man ju lite dålig koll på dom lägre divisionerna då man är Poolare Ang_elx
[quote=Netwolf;348538
Och det har du listat ut rätt!!!! Visst är det Wolverhampton, eller Wolvo som det även kallas. Här spelar ju mitt kära Wolves. Känslan när man fick äntra Molineux Ground var obeskrivlig. Nästan en religiös upplevels
/Netwolf[/quote]
Och vi som var med på den gamla goda tiden minns ju med viss värme i hjärtat, DEREK DOUGAN som ju var en stor ikon i Wolves. Faktiskt har jag ett minne från gamla Tipsextra då Wolves var lördagens match en gång. Planen hade fått ett puder av snö och bollen var BRUN då matchen faktiskt spelades i direktsändning den lördagen.
/ Hasse:cool:
Var en riktigt klurig rackare! Dock så har man ju lite dålig koll på dom lägre divisionerna då man är Poolare Ang_elx
Och vi som var med på den gamla goda tiden minns ju med viss värme i hjärtat, DEREK DOUGAN som ju var en stor ikon i Wolves. Faktiskt har jag ett minne från gamla Tipsextra då Wolves var lördagens match en gång. Planen hade fått ett puder av snö och bollen var BRUN då matchen faktiskt spelades i direktsändning den lördagen.
/ Hasse:cool:
70-talets Wolves. Det var tider det! Dougan, Richards och KEN HIBBIT! Den störste vargen! Det var under tipsextratiden jag själv blev frälst för livet.
Lustigt nog satt jag häromdan och bläddrade i ett gammalt matchprogram, från 1976, då Wolves mötte just - Liverpool. :)
http://forumbilder.se/DEM7S/wolves.jpg
/Wolfen
Härliga 70-tal! Det var då jag föll för Chelsea. Peter Osgood, Peter Houseman och Bonetti. Det var tider det! Leeds var då en av ärkefienderna. Är efter 40 år fortfatande troget kvar i Chelsea. Och är nu jätteglad att Murinho åter är med ombord! He is the special one!!!!
:) Masse
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.