handdator

Visa fullständig version : Färjetidtabell i efterhand?

carl04
2014-11-06, 20:41
Hej! Är det någon som vet om någon sida/länk där man kan se tidtabell från föregående sommar? På gtp.gr kan man bara söka framtida resor. Är sugen på att kolla om det gick båtar från Tinos till Ikaria/Fourni. Tacksam för tips!
/Carl

Lamaya
2014-11-06, 22:05
Jag brukar gå in på www.openseas.gr och backa till förra årets tidtabeller, men av någon anledning verkar dett inte fungera längre.:confused:
Är det någon annan som känner igen detta?

/Lena

Masse
2014-11-07, 01:04
Det stämmer. Open Seas tycks inte fungera just nu. Jag var inne häromdagen och då var den OK. Förmodligen något tillfälligt fel. Prova igen om en eller ett par dagar.

:) Masse

Celbe
2014-11-07, 08:30
Är sugen på att kolla om det gick båtar från Tinos till Ikaria/Fourni.

Det alternativet önskar jag verkligen att det skulle finnas men det gör det tyvärr inte:(. Du måste åka antingen från Pireus (d v s du kan även åka från Syros och Mykonos) eller Samos.

Celbe

Masse
2014-11-12, 00:30
Det stämmer. Open Seas tycks inte fungera just nu. Jag var inne häromdagen och då var den OK. Förmodligen något tillfälligt fel. Prova igen om en eller ett par dagar.

........................ och det har jag gjort i flera dagar nu. Provat igen alltså. Och med samma klena resultat. Det är tydligen ett problem som är mera långvarigt än vad jag trodde. Någon som vet mera????