Visa fullständig version : Frågebild 764 - Kappadokien i Turkiet
Var gömmer sig detta spöke, tro?
http://i1321.photobucket.com/albums/u553/Simetra7/253a_zpsc453d03e.jpg
Simetra :cool:
Kappadokien i Turkiet kanske. :)
Italien?
Mohahaha... inte detta spöke! :p
Kappadokien i Turkiet kanske. :)
Bravo! klapp_klapklapp_klapklapp_klap Mycket riktigt är det i fantastiska, superhäftiga... you name it, Kappadokien i Turkiet!
Skoj att du tog den så snabbt för detta var, kan man säga, en frågebild med "bäst före datum"
Simetra bye_bye
Mohahaha... inte detta spöke! :p
Bravo! klapp_klapklapp_klapklapp_klap Mycket riktigt är det i fantastiska, superhäftiga... you name it, Kappadokien i Turkiet!
Skoj att du tog den så snabbt för detta var, kan man säga, en frågebild med "bäst före datum"
Simetra bye_bye
Att jag kunde missa den frågebilden!!
Vi har varit i Kappadokia två gånger och vandrat inne i många av dessa bergsrum. En fantastisk upplevelse samt en ännu mer fantastisk natur.
Birgitta.
Ja jag har ju bara sett det på bilder och i TV men det är så speciellt att man verkligen sugen att titta närmare på det.
_B-anana
Att jag kunde missa den frågebilden!!
Vi har varit i Kappadokia två gånger och vandrat inne i många av dessa bergsrum. En fantastisk upplevelse samt en ännu mer fantastisk natur.
Birgitta.
Ja jag har ju bara sett det på bilder och i TV men det är så speciellt att man verkligen sugen att titta närmare på det.
_B-anana
Ett ställe jag gärna skulle återuppleva och då också flyga luftballong över...
Simetra ;)
Ett ställe jag gärna skulle återuppleva och då också flyga luftballong över...
Simetra ;)
Även jag har luftballongresan där på min önskelista. :)
Ja, vilka mängder med luftballonger det fanns i luftrummet över dessa hisnande naturfenomen.
Men vi tog bägge gångerna den billigare varianten och åkte buss. Och då fick vi ju också tillfälle att utforska dessa hålrummen, som människor bodde i förr i tiden. Och dom behövde inte ens bygga bostäderna. Dom bara fanns där.
Birgitta.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.