gunsan52
2014-09-23, 08:58
Varit i Agia Marina v 38, hotell Marina Sands med Solresor. Toppenläge vid havet, men svårt att bada nedanför hotellet där det är stenblock - men bara att gå några 100 m bort så är stranden fin. Allt var toppen tills jag och min väninna åt på hotellets strandbar - jag klagade på maten till den svenska servitrisen (ägarens fru) varpå ägaren kommer och säger att han smakade på maten och det var inget fel på den, utan felet är i mitt huvud - han kastade mer eller mindre ut oss från restaurangen och säger ni behöver inte betala, det finns andra restauranger i närheten, han var helt galen - och inför andra gäster på hotellet, tråkig avslutning på en underbar vecka. Det skulle aldrig hända i Sverige.
Inte nog med det vi fick vänta på flygplatsen i 16 tim pga tekniskt fel på planet. Det enda som bjöds på var kaffe och macka. Uruselt!!! Aldrig mera Solresor och Primera Air. Nu fick jag det sagt också.
Inte nog med det vi fick vänta på flygplatsen i 16 tim pga tekniskt fel på planet. Det enda som bjöds på var kaffe och macka. Uruselt!!! Aldrig mera Solresor och Primera Air. Nu fick jag det sagt också.