Visa fullständig version : En liten hilsen fra...
PLANER er til for å endres :rolleyes:
Vi må nok fortsette og lengte til Astypalea et år, eller flere ;)
- for denne hilsenen kommer fra A g a t h o n i s i :D
Vi kom hit med "Nisse" i dag, ble jo lykkelige allerede da vi fikk
s e båten, den var malt BLÅ igjen, som vi husker den fra 90tallet:)
Lykken ble ikke mindre da vi kom h i t, vi bor på Glaros :D
Vi N Y T E R, skuldrene nærmer seg "midjen" nå, her b l i r vi fb_gilla
Underbart! Bra att gå efter känslan. :)
Ha det så skönt! Verkar vara perfekt ställe att ta det lugnt och bara vara!
fb_gilla
/Marja
Åh! Så härligt Kari, kärlek vid första ögonkastet! Eller kanske gammal kärlek? Hur som helst NJUT av stunden, Astypalea ligger kvar och väntar på er;)
//majibye_bye
Härligt fortsätt njut på lilla Agathonisi. Det är nog en ö jag skulle gilla. Här i norra Sverige har vi fortfarande fin sommar detta märkliga väderår. Eva
Hej Kari och Arne!
Vi har bokat in oss på Glaros den 19 till 21 september, så sköt om stället och hälsa till Jannis och Voula från oss. Tidigare har vi bara ätit hos dom. Ska bli trevligt att återse Agathonisi.
Ni har då åkt därifrån för länge sen, men vi ses i november i Paleochora.
Birgitta.
Härligt Kari! Fortsätt njut.
Lissi
Kalimera
2014-09-06, 14:56
Vad glad jag blir att ni valde Agathonissi, och att ni bor på Glaros! klapp_klap
Hälsa Jannis och Voula från mig och Camilla.
Om du ser Nisse igen vore jag väldigt tacksam om du kunde ta några bilder och skicka till mig.
Njut nu av stillheten på Agathonissi! bye_bye
Janne.
vi kommer att åka med Nisse minst 4 gånger under en månad.
Inga brister på bilder till dig!
Birgitta.
Takk for alle hyggelige hilsener:)
Agathonissi er ny øy for oss, Maji fb_gilla
Birgitta jeg har hilst til Jannis & Voula fra dere:)
Jeg skal overbringe hilsen fra dere i kveld, Janne :)
- da vi kom sa jeg at vi booket Glaros fordi jeg hadde lest om dem på Kalimera:)
Bilder av " Nisse" kommer du til å få mange av;) - jeg sender gjerne, vi skal reise med den minst en gang til :)
Birgitta: Vi ønsker dere en f i n ferie her i Dodekaneserne :D
Det blir trivelig å treffes i Paleochora i November bye_bye
Nu är ni ju på ett riktigt mysigt ställe o har fina Astypalea kvar.
Njuuut!
//
KR
Kalimera
2014-09-07, 16:52
Bilder av " Nisse" kommer du til å få mange avTack! klapp_klap
Ta gärna några bilder på byn också, det ska öppnat en nytt hotell ovanför byn. :)
Tack! klapp_klap
Ta gärna några bilder på byn också, det ska öppnat en nytt hotell ovanför byn. :)
Det er tatt noen bilder, av "Nisse", men også av det nye gule hotellet "Island".
Nytt av året, var ferdig til påske, er også en ganske bred asfaltert veg, med gatelys og benker, til Spilia Beach! - var det vei dit tidligere?
Siden jeg ikke har lært meg wififinessene på kameraet mitt:o
- får jeg ikke sendt bilder før vi er hjemme bye_bye
Kalimera
2014-09-07, 19:20
.Nytt av året, var ferdig til påske, er også en ganske bred asfaltert veg, med gatelys og benker, til Spilia Beach! - var det vei dit tidligere?Nej, det fanns ingen asfaltsväg tidigare. Lite onödigt kan man tycka.
- får jeg ikke sendt bilder før vi er hjemme Det blir jättebra! klapp_klap
Lykken ble ikke mindre da vi kom h i t, vi bor på Glaros :D
Vi N Y T E R, skuldrene nærmer seg "midjen" nå, her b l i r vi fb_gilla
Vel.., vi b l e ikke på Agathonissi lenger enn planlagt, men likte oss gjorde vi :D
Jeg vet ikke hvor mange ganger vi "bestemte og ombestemte" oss for om vi skulle bli, eller reise videre :confused:, Lipsi "vant", og
d e t angret vi ikke på :D
Vi ble seks dager på Lipsi og skulle gjerne vært lengerfb_gilla
Men... ville ikke "ofre" Leros, så her er vi nå og n y t e r :)
Reiser via Kalymnos til Kos, der blir det ca et døgn i Mastichari, før vi flyr hjembye_bye
Monica P
2014-09-15, 19:55
När kommer ni till Kalymnos? Finns det tid för en träff på något kafé?
När kommer ni till Kalymnos? Finns det tid för en träff på något kafé?
Vi "svikter" Kalymnos denne gangen Monica:o
- kommer med Anna Express til Myrties, og blir der litt før vi reiser videre fra Pothea til Mastichari.
Det hadde vært koselig, men mye tid blir det jo ikke, men hadde det passet for deg på formiddagen? Ellers må det bli " neste gang":)
Smultron
2014-09-16, 05:53
"Vi ble seks dager på Lipsi og skulle gjerne vært lengerfb_gilla"
Förstår precis känslan, varje gång jag åker från Lipsi känner jag alltid att jag skulle kunna stanna där längre. Kul att ni trivdes så bra där!:):)
Kalimera
2014-09-16, 08:40
Vi ble seks dager på Lipsi og skulle gjerne vært lenger
Men... ville ikke "ofre" Leros, så her er vi nå og n y t e r :)Förstår att nu ville stanna längre. Lipsi är så mysigt. Njut nu av Leros! Var bor ni?
Förstår att nu ville stanna längre. Lipsi är så mysigt. Njut nu av Leros! Var bor ni?
Takk, Janne - vi n y t e r :) - nå er vi i Mastichari, reiser hjem i ettermiddag.
Jeg synes Mastichari har et ufortjent dårlig rykte! - det er det eneste stedet jeg kan tenke meg å bo på Kos, faktisk. Uten at det er noe "drømmested" for meg heller. Stranda er f i n, og vi spiser jo så veldig godt her :p;)
- maten vår i går, lunsj på "El Greco" og middagen på "Traditional House" var blant de aller beste vi har fått denne ferien!
( - og du vet hvilke øyer vi har vært på;))
Og vi bor veldig stille og rolig, men sentralt nok på, "Ilios and Irene" hos supertrivelige Sokratisfb_gilla
På Leros bodde vi i Alinda denne gangen, likte oss veldig godt på Hotel Alinda:)
Fant et Supertilbud på booking.com, 27 euro for et dobbeltrom med "hav og borgutsikt og frokost:)
- frokosten var i tillegg god, kunne bl a velge mellom egg og bacon og omelet:)
Vi har tidl bodd i Panteli og Platanos, kanskje vi velger Agia Marina neste gang vi skal til Leros? Det ligger fint til " midt i mellom":)
Vi har hatt ( nok en) deilig ferie, med et fantastisk fint vær, vindstille og myggfritt :D
Vi har hatt ( nok en) deilig ferie, med et fantastisk fint vær, vindstille og myggfritt :D
fb_gilla
Lissi
Monica P
2014-09-17, 10:48
Välkomna tillbaka!
Välkomna tillbaka!
Tusen takk, Monica :)
Det ble bare tid til en hårklipp på Arne
+ en frappe i Pothea i går :)
Kalimera
2014-09-17, 13:06
Vi har hatt ( nok en) deilig ferie, med et fantastisk fint vær, vindstille og myggfrittLåter som att ni har haft en fin ferie! Trevlig resa hem. bye_bye
Takk, Janne - vi n y t e r :) - nå er vi i Mastichari, reiser hjem i ettermiddag.
Jeg synes Mastichari har et ufortjent dårlig rykte! - det er det eneste stedet jeg kan tenke meg å bo på Kos, faktisk. Uten at det er noe "drømmested" for meg heller. Stranda er f i n, og vi spiser jo så veldig godt her :p;)
- maten vår i går, lunsj på "El Greco" og middagen på "Traditional House" var blant de aller beste vi har fått denne ferien!
Og vi bor veldig stille og rolig, men sentralt nok på, "Ilios and Irene" hos supertrivelige Sokratisfb_gilla
VEL hjemme :) - vil jeg i "rettferdighetens navn" si
- at det er blant de stedene j e g kjenner til på Kos at jeg velger Mastichari :)
Kos er ikke øya jeg er m e s t kjent på, det finnes sikkert en , eller flere, steder jeg ville trives ellers og :confused: :)
- de mest kjente charterstedene har jeg valgt bort bye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.