Logga in

Visa fullständig version : Mamsen kommer till Aten minsann

Thira
2014-08-26, 09:43
Har bokat de två sista nätterna av min resa i Aten, på Hotell Adonis.
Min mamma kommer till Aten för att "göra stan" med mig under de dagar jag kommer vara där.
Hon är ingen flicksnärta längre utan en mogen dam i sin bästa ålder. Därför undrar jag hur sängarna på Adonis är.
Hon får lätt ont i ryggen och kanske måste jag boka ett annat hotell p.g.a detta?

yannis
2014-08-26, 10:13
Hela Adonis renoverades för något år sedan. Toaletterna blev ett under. Det mesta byttes ut, så även sängarna.
Men sen är det ju väldigt individuellt det där med sängar,,,
Birgitta.

Kalimera
2014-08-26, 14:54
Hon får lätt ont i ryggen och kanske måste jag boka ett annat hotell p.g.a detta?Senast vi bodde där stannade vi fyra nätter, och vad jag minns hade vi inget att klaga på. Sängarna var bytta.

Thira
2014-08-27, 06:30
Så bra.
Tack för info Birgitta och Janne.

Kalimera
2014-08-27, 14:47
Så bra. Tack för info Birgitta och Janne.Hoppas bara att sängarna fortfarande är bra. :)

Fajotta
2014-09-01, 23:54
Jag tog min gamla mamma med på resa och hon tyckte sängen var svår och hård för hennes värkande kropp. Men hon älskade Grekland och bet ihop. På tredje resan kom vi på att be om några extra täcken som hon lade som madrass. Sedan sov hon jätteskönt!!!! Hoppas ni får det jättetrevlig !!

Thira
2014-09-02, 06:51
Tack alla för tips. Ni är så omtänksamma.
Nu har hon dock ändrat sig och bestämt sig för att fara till annan stad så jag får klara mig utan mamma i Aten ;)
(Hur nu det ska gå?) ;)