handdator

Visa fullständig version : Bankomater ?


susan
2014-08-08, 08:40
Åker till Kos 27/8 och ska bo i Lambi. Hur är det med bankomater, finns det någon i Lambi eller är det Kos stad som gäller ? Vi ska bo på Aegean Blu i 3-rumslägenhet, någon som bott där som kan rapportera hur det är ?
/Susanbye_bye

Bachalos
2014-08-08, 09:14
Hej!
Då ni bor väldigt nära huvudgatan så har jag svårt att tänka mig att det inte finns en bankomat i närheten. Tar ni vägen ner mot Kanari street så stöter ni på många bankomater på en sträcka på 1km. Har ni varit på Kos förut?

Netwolf
2014-08-08, 09:24
Tror inte det finns någon just där, men vad tar det att promenixa in till city? 20 min? Vi hittade en ATM på affärsgatan in till centrum.
Kollade lite snabbt på Google Street View och det ligger en på vänster hand, brevid en affär som heter Stock House.

/Netwolf

aris4
2014-08-23, 12:04
Hej hej!!


Det har funnits en på vänster sida i mitten av Kanari str, vet ej om den finns kvar, annars finns det flera inne i stan och det är inte långt dit därifrån. Om ni går till restaurangerna i hamnen så kommer ni till en som heter Sifis, där går ni upp mot affärerna så finns det en i hörnet där det delar sig i olika affärsgator. Kanske lite dåligt beskrivet men den ligger i närheten av Ti amo musik/ souveniraffär. Annars får ni fråga er fram ;)


Ha det gott på bästa ön _B-anana bye_bye


Hälsningar Sanna