handdator

Visa fullständig version : Kommer någon ihåg.........


Brige
2006-03-20, 15:25
.........det svenska paret som skrev om sitt boende i en liten by på södra Kreta, öster om Makrigialos? det var säkert mer än ett år sedan som dom berättade var dom bodde, samt att deras hus kunde hyras. OM någon minns, har e-adress eller liknande så vore jag VÄLDIGT tacksam över att få veta det. Vi är nämligen nyfikna på byn och vill gärna göra ett besök i juni då vi kommer ner.
Det går bra att skicka info direkt i min inbox, eller till min vanliga e-adress.

//Brige

Elisabet
2006-03-20, 15:40
Jadå, det kommer jag mycket väl ihåg! Däremot har jag inte kvar några kontaktuppgifter - MEN jag kan ge dig ett positivt svar i alla fall! Hon är fortfarande aktiv i forumet (fast inte med samma användarnamn som i det gamla forumet, tror jag). Det är inte länge sedan hon sist skrev, men just nu kan jag inte med säkerhet komma ihåg vilket användarnamn hon har. Däremot tror jag säkert att hon ser din fråga och svarar själv!

----


En stund senare: Har letat lite och hittade denna tråd. Kolla inlägg #12. http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?p=24065#post24065

Brige
2006-03-20, 16:09
Mycken tack för så snabbt svar;):) Nu finns ju möjlighet till kontakt.
/Brige

amanda
2006-03-20, 19:57
Det var nog vårt hus i Xerokampos som du tänkte på.
vi ska vara nere i juli men annars är det ledigt.
Vi har hittat resor via Athen med Lufthansa till rimligt pris.