Visa fullständig version : Hälsning från Samos
KristinaE
2014-07-10, 21:07
Efter några dagar med bad och återseende med några vänner sitter vi på Gregodys bar. I morgon kväll ska vi åka en kvällsturer till Posidonien med Kapten Janis. Han går här på hamnpromenaden med sina 2 killingar. Allt är sig likt, och vi stormtrivs
Häls Kristina och Peter
Greekgeek
2014-07-10, 21:45
Låter härligt! Vi satt många kvällar hos Gregory och var även hos hans syster på Papa beach.
Hälsa från mig! Kommer nog inte iväg i år. Vi sitter gärna på broderns ställe Summertime bar. Toppen där också!!!! Ser att solen flödar över er:) go tur med galna kaptenbye_bye
Kalimera
2014-07-11, 09:47
Efter några dagar med bad och återseende med några vänner sitter vi på Gregodys bar.Där har man suttit några gånger. :)
Ha det fortsatt gott på Samos!
Men tänk, håller de på fortfarande med sina turer.....-92 såg jag dem för första gången.
Lissi
Men tänk, håller de på fortfarande med sina turer.....-92 såg jag dem för första gången.
Lissi
1991, så de så!
Rekordmannen.Ang_elx
Kalimera
2014-07-11, 16:24
1984 träffade jag dem första gången. :)
Det blir svårt att bräcka den!
Som Slas skrev. Det finns alltid någon annan.
Grattis du vann säkert!
Jag är bara förundrad över att de själva orkar!!!
Lissi
Jag är bara förundrad över att de själva orkar!!!
Lissi
De har inget val!
1980 var året vi mötte dom första gången , vi åkte ut till Samipoula med dom.
På hemfärden lockade dom fram delfiner med " Tut i Luren " / dom blåste signal i en stor snäcka.
/ Tom
De har inget val!
..nej, och jag blir så tacksam för att jag kunnat göra andra val. Jag beundrar dessa kämpar som förgyller turisters semesterresor.
Lissi
KristinaE
2014-07-12, 19:49
I morgon lördag blir det taxi till Ireon där Gregorius syster Marias son hämtar oss för 'transport' till Papa Beach där vi ska tillbringa dagen. I kväll ser vi på matchen på Gregorys bar.
Han Jannis har ju en ung, nordisk fru. Kanske därför han håller seg i "vigör":D Ang_elx
Vad jag har förstått är det inte ont om pengar i den familjen:) tvärtom. Tror det både är en livsstil och goda förtjänster ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.