handdator

Visa fullständig version : Från: Vad längtar du till


Peter
2006-03-17, 22:28
Citat:
Ursprungligen postat av Peter
- typisk torgsittare men fortfarande obokad... snyft_drop snyft_drop

Med risk för urspårning: Du borde komma på våra fester i LULE! Vi har en fenomenal matchmaker i ivi!! ;)


flabb_flab :D Stort tack för erbjudandet, men med obokad menade jag att jag ännu inte beställt någon resa. :D snyft_drop Fast jag är faktiskt obokad annars också Ang_elx Men det klart jag varit i Lule. En av mina fd svärfäder (!?) :p bodde där! Precis upp till höger innan man kör bron över älven. Firade Midsommar några mil norr om Lule för dryga 15 år sedan. Försökte köra över renar med bilen, slogs förtvivlat med mygg och misslyckades totalt med att dra upp någon öring ur älven där... Till till släktens synnerligen dåligt dolda förtjusning... Men det var vackert...

Men tyvärr så är det rätt långt från Svedala, strax söder om Malmö, till Lule... Så Ivi får nog inrikta sig på någon annan... ;)

Peter

Elisabet
2006-03-17, 22:49
ÄNTLIGEN en tråd i min smak Ang_elx

- typisk torgsittare men fortfarande obokad... snyft_dropMed risk för urspårning: Du borde komma på våra fester i LULE! Vi har en fenomenal matchmaker i ivi!!flabb_flabStort tack för erbjudandet, men med obokad menade jag att jag ännu inte beställt någon resa. :D snyft_drop Fast jag är faktiskt obokad annars också Ang_elx (...)Men det klart jag varit i Lule. (...) Försökte köra över renar med bilen, KAN man misslyckas?? Problemet brukar ju annars vara att få dom att flytta på sig :mad: Med risk för att få på moppo med anledning av synpunkter i annan tråd, dristar jag mig till att påstå att det finns ETT ENDA folkslag i världen som i sin näringsutövning dagligen äger juridisk rätt att utsätta andra för livsfara... Men jag lämnar gärna den diskussionen därhän (i alla fall i detta forum).
Så Ivi får nog inrikta sig på någon annan... ;) Om detta råder inget tvivel ;)

Fast nog är det synd att du inte tänker om... Vi som ska ställa till med ett riktigt aprilskämt :p