Visa fullständig version : Leros nästa
I morgon bär det av igen! Denna gång flyg till Rodos med en övernattning på Kristina rooms i gamla stan och sedan båt till Leros. Vi var där för 17 år sedan så det ska bli spännande att se vad som hänt med ön.:)
//majibye_bye
I morgon bär det av igen! Denna gång flyg till Rodos med en övernattning på Kristina rooms i gamla stan och sedan båt till Leros. Vi var där för 17 år sedan så det ska bli spännande att se vad som hänt med ön.:)
//majibye_bye
Ønsker deg en herlig ferie, maji:D
Tack för det Kariflabb_flab
//majibye_bye som måste sova nuflabb_flab
Ha en fin resa! Min vistelse på Tilos är halvvägs nu och jag sitter just nu på balkongen i Livadia och skådar soluppgången steg för steg.Livadiabukten är spegelblank och snart kommer Rhodosfärjan från Pireus att runda bergssidan till vänster. Myggen uppvaktar mig frenetiskt ! Hoppas att det är färre mygg där du är.
Lissi.
Klockan i inlägget visar helt fel Nu är kl 05.51 inget annat :D
Trevlig resa till Leros, en av de öar som jag trånar efter att resa till en vacker dag! :p
/ Anne bye_bye
Jo tack här på Landvetter är det myggfrittflabb_flab
Vårt flyg är 3,5 Tim försenat Lite trist men det löser sig Ha en fortsatt härlig semester Lissi!
//majibye_bye
Trevlig resa till Leros, en av de öar som jag trånar efter att resa till en vacker dag! :p
/ Anne bye_bye
Tack Anne det ska bli spännande att se vad som hänt sedan vi var där för 17 år sedan
//majibye_bye
Kalimera
2014-06-15, 15:54
Tack Anne det ska bli spännande att se vad som hänt sedan vi var där för 17 år sedanDet har inte hänt så himla mycket faktiskt, utom i Panteli som är en annan by idag än vad den var förr. Som väl är har byn förändrats till det bättre. :)
Hälsa underbara Leros! bye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.