Logga in

Visa fullständig version : Leros nästa

maji
2014-06-14, 20:48
I morgon bär det av igen! Denna gång flyg till Rodos med en övernattning på Kristina rooms i gamla stan och sedan båt till Leros. Vi var där för 17 år sedan så det ska bli spännande att se vad som hänt med ön.:)

//majibye_bye

kari
2014-06-14, 21:51
I morgon bär det av igen! Denna gång flyg till Rodos med en övernattning på Kristina rooms i gamla stan och sedan båt till Leros. Vi var där för 17 år sedan så det ska bli spännande att se vad som hänt med ön.:)

//majibye_bye

Ønsker deg en herlig ferie, maji:D

maji
2014-06-14, 22:34
Tack för det Kariflabb_flab

//majibye_bye som måste sova nuflabb_flab

Lissi
2014-06-15, 03:47
Ha en fin resa! Min vistelse på Tilos är halvvägs nu och jag sitter just nu på balkongen i Livadia och skådar soluppgången steg för steg.Livadiabukten är spegelblank och snart kommer Rhodosfärjan från Pireus att runda bergssidan till vänster. Myggen uppvaktar mig frenetiskt ! Hoppas att det är färre mygg där du är.

Lissi.

Klockan i inlägget visar helt fel Nu är kl 05.51 inget annat :D

Alala
2014-06-15, 07:17
Trevlig resa till Leros, en av de öar som jag trånar efter att resa till en vacker dag! :p

/ Anne bye_bye

maji
2014-06-15, 07:21
Jo tack här på Landvetter är det myggfrittflabb_flab
Vårt flyg är 3,5 Tim försenat Lite trist men det löser sig Ha en fortsatt härlig semester Lissi!
//majibye_bye

maji
2014-06-15, 07:23
Trevlig resa till Leros, en av de öar som jag trånar efter att resa till en vacker dag! :p

/ Anne bye_bye

Tack Anne det ska bli spännande att se vad som hänt sedan vi var där för 17 år sedan
//majibye_bye

Kalimera
2014-06-15, 15:54
Tack Anne det ska bli spännande att se vad som hänt sedan vi var där för 17 år sedanDet har inte hänt så himla mycket faktiskt, utom i Panteli som är en annan by idag än vad den var förr. Som väl är har byn förändrats till det bättre. :)

Hälsa underbara Leros! bye_bye