Visa fullständig version : 98kr
Nu kan man få flyg till Grekland med Apollo i helgen för 98kr!:eek:
Verkligen synd att man inte kan ta ledigt med så kort varsel. Nu skulle man vara pensionär!:p
Katitzi:)
Kalimera
2014-06-05, 16:07
Nu kan man få flyg till Grekland med Apollo i helgen för 98kr!Jag såg att Ving hade resor till Rhodos för 299 kr. :eek:
Vågar inte kolla vad min resa på lördag skulle kosta om jag bokade idag. Ang_elx
Sjukt vilka priser! :eek:
Nu skulle man vara pensionär!:p
Katitzi:)
Men pensionärerna har ju redan bokat annat :D....och det är bara från Stockholm eller storstäderna de sjukt billiga resorna går ju...:mad:
Lissi
Man kan ju trösta sig med att det faktiskt är SJUKT! :eek: :D
/ Anne :)
Man kan ju trösta sig med att det faktiskt är SJUKT! :eek: :D
/ Anne :)
Ja, verkligen. 98 kr ToR till Mykonos en vecka. Då hade man verkligen kunna kosta på sig bra boende och äta lite extra gott, när flygresan är gratis.
/Netwolf
ja visst är det fantastiskt pris! önskar så att jag kunde vara ledig med kort varsel...:p
funderar starkt på att till nästa vår boka in en veckas semester och se vart det är billigt att flyga. Tycker jag sett jättebilliga resor hela våren ....
/Emma
Kalimera
2014-06-06, 16:23
och det är bara från Stockholm eller storstäderna de sjukt billiga resorna går ju...Ving hade biljetter Kalmar-Rhodos på onsdag för 299 kr en vecka. Gick åt fort antar jag för de finns inte kvar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.