handdator

Visa fullständig version : Äntligen ljuvliga Tilos igen... :)


Maggy
2014-05-28, 16:52
Om ett par dagar är jag äntligen på väg till "mitt" underbara Tilos igen... :) ...det bästa är, när jag åker därifrån, att jag vet att jag kommer att återvända i september... _B-anana ...fattar det nästan inte... :o


bye_bye Maggy

sjöborren
2014-05-28, 17:49
Ha en riktigt skön vecka - eller två - på underbara Tilos. Och vi kanske ses i september?

Hälsningar! Sjöborren. bye_bye

elisabethk
2014-05-28, 18:09
Hej Maggy!
Förstår att du längtar! Det är ljuvligt här, väldigt lugnt jämfört i september när vi brukar vara här.
Vi åker ju också i september och samma veckor som dig, så vi kommer att träffas både nu och då.
Snart är du här, jag håller ställningarna så länge.
Vi ses!
Elisabethk

Maggy
2014-05-28, 18:12
Tack, Sjöborren, det ska jag ha... :) ...en vecka nu ...men två i september...de första två veckorna... :o Hoppas vi ses då!! :)



bye_bye Maggy

Maggy
2014-05-28, 18:15
Hej ElisabethK :)
Förstår att du har det helt underbart på ljuvliga Tilos!! Ja, jag längtar!! :o Vad roligt att vi ses både nu och senare... :) Bra att du håller koll på saker och ting tills jag kommer... flabb_flab Vi ses snart... _B-anana


bye_bye Maggy

Kalimera
2014-05-29, 14:59
Om ett par dagar är jag äntligen på väg till "mitt" underbara Tilos igen.Trevlig resa! bye_bye

Maggy
2014-05-29, 18:49
Tack så mycket, Janne _B-anana ...resväskan är packad...en lite dryg väntan till lördag kväll då jag beger mig till Kastrup... :o ...kommer säkert att höra av mig här allteftersom... :)



bye_bye Maggy