Visa fullständig version : Äntligen ljuvliga Tilos igen... :)
Om ett par dagar är jag äntligen på väg till "mitt" underbara Tilos igen... :) ...det bästa är, när jag åker därifrån, att jag vet att jag kommer att återvända i september... _B-anana ...fattar det nästan inte... :o
bye_bye Maggy
sjöborren
2014-05-28, 16:49
Ha en riktigt skön vecka - eller två - på underbara Tilos. Och vi kanske ses i september?
Hälsningar! Sjöborren. bye_bye
elisabethk
2014-05-28, 17:09
Hej Maggy!
Förstår att du längtar! Det är ljuvligt här, väldigt lugnt jämfört i september när vi brukar vara här.
Vi åker ju också i september och samma veckor som dig, så vi kommer att träffas både nu och då.
Snart är du här, jag håller ställningarna så länge.
Vi ses!
Elisabethk
Tack, Sjöborren, det ska jag ha... :) ...en vecka nu ...men två i september...de första två veckorna... :o Hoppas vi ses då!! :)
bye_bye Maggy
Hej ElisabethK :)
Förstår att du har det helt underbart på ljuvliga Tilos!! Ja, jag längtar!! :o Vad roligt att vi ses både nu och senare... :) Bra att du håller koll på saker och ting tills jag kommer... flabb_flab Vi ses snart... _B-anana
bye_bye Maggy
Kalimera
2014-05-29, 13:59
Om ett par dagar är jag äntligen på väg till "mitt" underbara Tilos igen.Trevlig resa! bye_bye
Tack så mycket, Janne _B-anana ...resväskan är packad...en lite dryg väntan till lördag kväll då jag beger mig till Kastrup... :o ...kommer säkert att höra av mig här allteftersom... :)
bye_bye Maggy
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.