Logga in

Visa fullständig version : Yes, you May ski in Greece!

Elisabet
2014-05-13, 17:25
Tänkte bara dela med mig av några härliga vårbilder från Mt Parnassos, tagna i början av månaden. (http://eliaslefas.com/blog/may-ski-greece/)

Fotografen och bloggaren Elias Lefas bor i Aten. Hans mamma är svenska. Han jobbar som civilingenjör men hans största intressen är alpinism och fotografering, och han fotograferar regelbundet åt det italienska företaget DYNAFIT som tillverkar och säljer utrustning i första hand för skidalpinism.

SteffTee
2014-05-13, 18:04
fb_gilla

Kalimera
2014-05-13, 18:26
Häftigt! klapp_klap

Jag såg inte dig på någon bild, eller tittade jag inte tillräckligt noga?

Elisabet
2014-05-13, 18:45
Hehe, skulle väl inte tro det Ang_elx

Nej, de här bilderna togs ju häromdagen och då var jag i ett regnigt Umeå, men om du går tillbaka till Mars i bloggen och väljer inlägget från Pierracreta så ser du min svärson i kortärmad ljusgrön tröja på startbilden, och min dotter som är nästan uppe på toppen på bild 6.

Och jo, jag hade verkligen tänkt göra ett fotoresebrev därifrån, men det har varit svårt att prioritera. Det kanske kan få komma off season??

Kalimera
2014-05-14, 15:55
Och jo, jag hade verkligen tänkt göra ett fotoresebrev därifrån, men det har varit svårt att prioritera. Det kanske kan få komma off season??Det vore trevligt oavsett när det kommer Elisabet.