Visa fullständig version : Resa till Grekland 2014
Kalimera
2014-03-28, 12:50
Vad jag har hört från olika håll så är det ett stort tryck på resor till Grekland i år. Själv åker jag ner i juni för en klassisk öluff i Kykladerna. Hur är det med er andra? Ska ni åka till Grekland i år? Lägg era röster här ovan.
Om ni ska resa till Grekland i år får ni gärna berätta vart ni ska åka. :)
Jag åker i början av maj till Amorgos, stannar där på obestämd tid!! (fast det vet ju de flesta här redan) Läääängtar!!.._B-anana_B-anana
Vi åker i slutet av maj till Telendos och Tilos, 3 veckor.
Ulla :)
Får vänta ända till mitten på oktober, men då blir det åtta veckor i och omkring Koroni._B-anana
Sebastianfg
2014-03-28, 13:29
Skiathos med familjen i slutet av maj !
Det blir Vasiliki på Lefkas i år igen :) i början av september.
To måneder i det græske øhav. Sådan er det at være pensionist flabb_flab.
Turen går til Fourni, Folegandros, Milos, Sifnos og Serifos. Slutter med nogle dage i Athen.
Mette bye_bye bye_bye
Alternativet "Om man redan varit" då? :)flabb_flab
Men det blir fler!!
Birgitta.
Baeckman
2014-03-28, 14:24
Det blir Midsommar i Parga igen. :)
Det blir i September; Naxos, Ios och Santorini, 3 veckor, allt utom båtar o bilar är bokade o klara redan :) och före det blir det billuff i Skottland i Maj, :)
Det blir två veckor Molivos, Lesbos i maj/juni och två veckor i aug/sep på Skopelos.
(Men först en vecka i Marbella nu i april)
Känns väldigt lyxigt.
Carina
Det blir flyg till Aten 28/6. Övernattning i Rafina och sen färja till Tinos. Bor hos Nikoleta 8 dagar och sen vidare till Andros 7 dagar innan vi åker tillbaka till Rafina för en sista natt i Grekland innan planet hem till Sverige lyfter. Snyftsnyft_drop Om jag har tur kanske det blir någon höstresa men ingenting är planerat än.
Katitzi:)
Jag startar mitt Greklandsår med "egenresa" till Tinos 12 dagar med avresa hemifrån på tisdag....:D
Så är jag på "lyxresa" med väninnan på Kreta i månadsskiftet maj/juni. Vi firar att vi känt varandra i 40 år och verkligen umgåtts jättemycket, men aldrig rest nånstans ihop.
Så åker jag till Tilos med maken veckan före midsommar.
I september åker maken och jag två/resp.tre veckor till Kreta. Sista veckan är jag där själv. Jag vill stanna länge, maken inte, så det blir lite fnattande.
Blir det sen olivplockning på Tinos i november så åker jag nog igen....MÅSTE ju få uppleva det också!
Pensionärslivet erbjuder verkligen en annan tillvaro ;)
Lissi
Mitten av april: 5 dagar på Rhodos med mannen
Juni-juli: 3 veckors båtluff i Kykladerna med mannen och en av veckorna kommer en dotter också
Första veckan i augusti: En egenvecka för att stärka mig innan ett nytt läsår
Ska bli alldeles underbart! :)
Första veckan i augusti: En egenvecka för att stärka mig innan ett nytt läsår
Ska bli alldeles underbart! :)
De där "egenveckorna" är SÅ härliga! Då kan man göra precis det man själv vill utan att fråga någon, för även om man kan det på parresor också så GÖR man liksom inte det!
Jag älskar riktigt tidiga vandringar, men maken vill sova länge....Då får man kompromissa om man ska gå samma vandring. Jag har inget behov av siestasovning, men det har maken....
Hur härligt det än är att åka två så är egenresorna helt annorlunda. Tur man kan och har råd att göra båda...
Lissi
Det blir en båtluff i Kykladerna från slutet av juni och ca tre veckor framåt. Det är första gången på flera år vi åker i Kykladerna då vi varit i Dodekaneserna de senaste åren.
/Ofelia
para poli
2014-03-28, 15:10
Jajamensan :); Astypalea-Iraklia-Anafi, juni/juli
Första veckan i juni till Samos med charter, tiderna passar mig perfekt och jag trivs verkligen i Pythagorion.
Senare, i mitten av juli, till Rhodos, Symi, Nisyros och ngr dagar på Tilos (förra årets favo-ö) före hemresa från Rhodos. Kommer att vara borta knappt 4 v. Sen tillbaks till jobbet...
Nu dock i London och återkommer hit ngr gånger i höst, då min dotter bor här.
Dessemellan bröllop i Frankrike under midsommarhelgen - jättekul!
karinafp
2014-03-28, 15:28
Jadå, tre veckor på Karpathos är bokade så långt. flabb_flab Den 19 juni åker vi.
Karin
I år blir det ialla fall tre v Grekland. Kanske en till... vi funderar på det just nu!
bokat är i allafall 1 vårvecka t Rhodos ifrån hemmaflygplatsen med goda vänner
2 upptäckar veckor t Lesbos i juli med maken
... och så blir det nog en höstvecka till cykladerna.... kanske.....
_B-ananaEmma
3 x Kreta i år (billetterne er købt). :)
Og så vil jeg forsøge at finde en billig last minute til Santorini eller Samos eller...
Sevasti & Eleni
2014-03-28, 16:04
Vi åker den 23 maj till Kalymnos och stannar två veckorfb_gillafb_gilla
Vi kommer att åka till Kalymnos i september också men måste vänta med att boka:)
Siw och Lenabye_byebye_bye
Lena kommer att åka till Kreta två veckor i oktober med sin Andersklapp_klap
"Jakten" på billige flybilletter har gått veldig bra :)
Våre Hellasplaner for 2014 er :
5 - 19. mai, til Rhodos og videre til Kastellorizo, Tilos og Chalki :)
2 - 16. juli, til Athen og skal, sammen med familien, videre til Paros/Naoussa, Ios og Naxos/Agios Prokopios:)
3 - 17.sept, til Kos, skal bo i Mastichari, før vi reiser videre til Leros/Pandeli, Lipsi og Kalymnos/Pothea :)
25.okt - 4.des, til Kreta/Chania skal først bo en uke i Nea Chora, deretter en måned i Paleochora og avslutter med tre dager i Athen :)
Å være pensjonist gir frihet og muligheter :)
- triste ting som har skjedd rundt oss minner oss på hvor viktig det er å gjøre det vi ønsker aller mest, m e n s vi kan........!
bye_bye Kari
litentuva
2014-03-28, 18:24
Börjar med 12 dagar på Kreta/Rethymno/elafonissi över påsk , sommaren ej bokad men några veckor till på Kreta lär vi boka in - övervägande södra Kreta då! Funderar ev på att boka enkel dit för att sedan ta oss hemåt via pireus-patras - och båt till Italien , ev hyra bil där för att efter någon vecka flyga hem. Förra sommarens fantastiska road trip sthlm-Kreta tur retur m bil har gett mersmak för nya äventyr , än så länge fantasier men allt är möjligt !
!flabb_flab _B-ananaflabb_flab
För oss blir det två resor till Grekland i år, totalt 3 veckor. Vi har sedan länge tillbaka bokat två veckor på Skopelos i September. Det kommer att bli så härligt att komma tillbaka dit :)
Vi har länge och väl funderat på vart vi ska åka nu under våren, har nog varit runt bland alla öar i fantasin, men för några dagar sedan slog vi till och bokade flygstolar till Samos i maj. Där har vi sen bokat boende på Remezzo studios på hamnpromenaden i Pythagorion, ser jättetrevligt ut. Samos blir en ny ö för oss och det är ju alltid kul klapp_klap
Maria
Flygbiljetter till Samos är inköpta.
Båtluff 3 veckor som troligtvis ser ut så här:
Agathonissi, Patmos, Ikaria, Fourni o så avslutar vi i Pythagorion.
Men jag är lite nyfiken på Marathi så man vet aldrig hur det bli till slut när man båtluffar, det är ju det som är så charmigt.
//
KR
Amorgos i juli-augusti under två veckor. Tänkte det är bra om det är trångt ifall jag skulle frysa ;)
Denna gång blir det endast Amorgos och ingen annan ö (annat än transitöarna då så klart). Jag vill "lära känna" och upptäcka öa mycket mer ingående än vad jag hann göra förra året.
Ingrid Ny
2014-03-28, 19:04
Vi börjar med ett återbesök på Koufinissi - ca 10 år sedan sist! Blir väl rena chocken:D
Sen till Schinoussa o AntiParos och åker hem från Santorini. Santorini blir bara en dag innan vi åker hem. Vi kommer den 3:e juli och åker hem den 26:e. /Ingrid
17 dagars luff i Kykladerna i juni, med familjen + en vandringsvecka på Tilos i september, med väninnor! Hurra!
Jag och maken och vår son och sonhustru kommer att fira påsken på Naxos. Skall bli jätteroligt att komma dit igen och att åka i april då det är så vackert där.
Skulle varit i Chania och firat nyår men fick avboka då min 90-åriga mamma hamnade på sjukhus.
Har inte bokat någon mer resa i år men kommer säkert att åka till Grekland minst en gång till i år
//majibye_bye
Wardakis
2014-03-28, 21:12
Efter 45 resor till Kreta är det dags för något nytt. En vecka i Parga är bokad.
...och så BLEV det en femte resa till Grekland. Fick i kväll veta från Tinos att det blir olivplockning i början av november om inte skadeinsekter sätter P för detta. Jag har bokat 10 dagar fr o m 3 november och betalar 1600 t o r från Köpenhamn inkl avbeställningsförsäkring :D:D Fast jag kommer ju att åka i alla fall!!!!;)
Arne: Livet leker!!!
Lissi
Törs man komma in här och säga att det I N T E blir Grekland i år. ?? :confused:
Det blir t o m med två nya länder, Polen och Kroatien. flabb_flab
Först Krakow 16-19 Maj, sedan
Makarska Rivieran 20- 27 Sept.
Krakow finns det en del att läsa om här i forumet,hur är det med Makarska ?
Det blir t o m med två nya länder, Polen och Kroatien. flabb_flab
Först Krakow 16-19 Maj, sedan
Makarska Rivieran 20- 27 Sept.
Krakow finns det en del att läsa om här i forumet,hur är det med Makarska ?
Bara att gratulera till KRAKOW!!!! En fantastisk stad!!!klapp_klap
Lissi
Det blir Kykladerna i år!
Vi startar i mitten av juni och planerar att åka till Paros, Serifos, Sifnos och Folegandros. Maken åker hem från Santorini, och jag fortsätter med en en egen vecka på Tinos. :D
Förra årets resa i Dodekaneserna var helt underbar så det kommer att bli fler resor dit.
/Lena
Maken åker hem från Santorini, och jag fortsätter med en en egen vecka på Tinos
/Lena
Kan inte bli bättre än sista veckan på Tinos!
Lissi.
I år har vi förhoppningsvis löst det återkommande dilemmat, att åka till en ö på "ny-önskelistan" (som är lång), eller till en ö på "favoriter-återvändalistan" (som inte är så lång men som har en benägenhet att växa vartefter med nya favoriter från den förstnämnda listan.
I början av juni blir det därför bådadera. 1 natt i Piraeus, 7 nätter på Sifnos (länge på önskelistan) och 9 nätter åter på gamla favoriten Egina som vi inte sett sedan 2010. Härligt!
:) Masse
...och så BLEV det en femte resa till Grekland. Fick i kväll veta från Tinos att det blir olivplockning i början av november om inte skadeinsekter sätter P för detta. Jag har bokat 10 dagar fr o m 3 november och betalar 1600 t o r från Köpenhamn inkl avbeställningsförsäkring :D:D Fast jag kommer ju att åka i alla fall!!!!;)
Arne: Livet leker!!!
Lissi
fb_gilla
Birgitta
I år blir det 3 veckor till Naxos.Vi åker 23 augusti o landar på Santorini. Blir hämtade av Paris fr Honeymoon o stannar en natt hos dem. Sedan Vårt kära Naxos och Hotel Prokopios. Efter en vecka så kommer ett kompisgäng ner till oss, 8 personer, och de stannar en vecka. Ska bli jättekul att visa dem våra öar, då de aldrig varit där tidigare. Vi åker med dem till Santorini för ett par dagars kik på ön o en del sevärdheter. När de åker hem så drar vi åter till Naxos för några dagar till före hemfärd. Visst blir det en del färjeåkande men det är det verkligen värt. Tycker bara att nedräknaren går såå sakta. Längtar efter Julias goda mat och framförallt "det stora blå".
Athanasia
2014-03-29, 07:31
3 veckor på Kreta,åker 24 maj sen tillbaka ner den 30 aug,,har inte bokat hemresa(än)_B-anana
Det blir en vecka på Kreta i slutet av maj.flabb_flab
Hej vi åker den 16 april till Paros och stannar över påsken sedan har vi 12 dagar till som vi tänker ev. åka till Tinos och Andros
Himla kul att det är så många som åker till Tinos:D
Det gläder mig.
Lissi
Monica C
2014-03-29, 13:44
Tre veckor på Kreta,31/5-21/6,Chania,Palechora,Georgiopolis och sista veckan i Chania,då ansluter resten av familjen(9 pers) vi ska fira min 70-årsdag där.Ska bli sååååååå roligt!!!Det är två år sen vi senast var i Grekland pga min sjukdom som krävde operation och diverse efterbehandlingar under~9 månaders tid.
Monica:)
Smultron
2014-03-29, 13:46
Tre veckor på Kreta,31/5-21/6,Chania,Palechora,Georgiopolis och sista veckan i Chania,då ansluter resten av familjen(9 pers) vi ska fira min 70-årsdag där.Ska bli sååååååå roligt!!!Det är två år sen vi senast var i Grekland pga min sjukdom som krävde operation och diverse efterbehandlingar under~9 månaders tid.
Förstår att du ser fram emot det!:):):)
Hoppas du får en riktigt trevlig resa!
Monica C
2014-03-29, 13:57
Förstår att du ser fram emot det!:):):)
Hoppas du får en riktigt trevlig resa!
fb_gilla
Jag önskar också Dig och familjen en härlig Kretatur!
Lissi
Monica C
2014-03-29, 18:20
Lissi
fb_gilla Tack snälla för er omtanke Lissi och Smultron!
Greekgeek
2014-03-29, 20:40
Vi åker till Santorini och Paros i början av juni! _B-anana
Greekgeek
2014-03-29, 20:50
Vi åker till Santorini och Paros i början av juni! _B-anana
SteffTee
2014-03-29, 20:57
3v i slutet av juni och början av juli.
Hemresan bokad men inte nerresan (?!). Avslutande 2v är htl bokat på Antiparos. Första veckan (9dgr) är obokad men planeras att tillbringas på Pelleponessos och Spetses.
"Same procedure as every year"
Lissi
Ja, jeg og :)
- det er jeg helt sikker på at vi er mange som gjør, Monica C :D
Det lutar åt Lefkas för vår del i slutet av juli, troligen två veckor.
/Göran & Carina
Monica C
2014-03-30, 14:45
Ja, jeg og :)
- det er jeg helt sikker på at vi er mange som gjør, Monica C :D
Tack snälla!
Kalimera
2014-03-30, 16:47
Härliga nyheter! Grattis! klapp_klap
Vi åker "hem" till Naxos en sväng i juni och sedan vidare runt i cykladerna i drygt 3 veckor. Vi brukar åka i september också men det har vi inte bokat ännu... snyft_drop Beror lite på hur det blir med arbete och ev. studier...
MVH zakka
Vi ska bila runt på Kreta 12 dagar i maj. Har bara varit i Chania-området tidigare så det ska bli jättekul! Tyvärr utgår den årliga öluffen i juni men hoppas på en klassisk Kykladluff i september istället!
2 veckor på Naxos med vuxna sonen! (22, går mot 23 år):D
ska bli jättetrevligt, har varit i Kykladerna så gott som varje år sedan han var 8 men de senaste åren har han inte varit med,
vi har rest mycket tillsammans i stora delar av världen, och har alltid haft trevligt ihop, vi älskar båda Naxos och trots eller kanske tack vare lite olika dygnsrytmer vet vi att det fungerar fint.;)
lääängtar
Ia (Zelda)
AnnelieT
2014-03-30, 18:43
Vi startar våra två greklandsveckor med att i slutet av maj åka följande rutt Aten - Antiparos - Santorini och avslutar med Kreta innan vi flyger hem.
/Annelie :)
Alltså...jag bor ju redan i Grekland, men ska ju också ut och öluffa i år! Svårt att fylla i båda alternativen! :D
Yanna
Imorse vinkade jag av dottern på Arlanda. Nu är hon framme på Kythira och ska göra sin prao på pappas fiskebåt. Om två veckor åker jag ner och stannar över påsken. När vi sen kommer hem den 22 april är det nedräkning till sommarlovet. 15 juni åker vi ner igen och stannar i 6 veckor. Ska bli så skönt!
Anki
Första veckan i juni och de två första veckorna i september på Tilos _B-anana Hotel Eleni :)
bye_bye Maggy
elisabethk
2014-03-30, 21:40
Tilos 25 maj 2 veckor ensamresa, sen åter ner 31 augusti med maken i 2 veckor
ElisabethK
O ja missar inte Grekland 31maj pireus sen vidare till Folegandros Milos avslutar ett dygn i Aten.Sedan 21 juli Santorini Amorgos:D Iraklia Naxos sen via Santorini hem snyft_drop men tre härliga veckor blir detfb_gilla
Glömde att på första ö-luffen har vi dotter med sambo med jättekul
gunsan52
2014-03-31, 08:42
Vi flyger till Santorino 24 maj för att ta oss till Paros i 12-dagar,:D första gången dit och vi avslutar med Santorino 2 dagar. Blir härligt.
Imorse vinkade jag av dottern på Arlanda. Nu är hon framme på Kythira och ska göra sin prao på pappas fiskebåt. Om två veckor åker jag ner och stannar över påsken. När vi sen kommer hem den 22 april är det nedräkning till sommarlovet. 15 juni åker vi ner igen och stannar i 6 veckor. Ska bli så skönt!
Anki
Hej Anki !
Så kul för Alva.
Vi ska tillbringa påsken i Kardamili på södra Peloponissos.
Då kan vi ju vinka till varandra. bye_bye
/Tom & Bodil
Vi åker den 20/8. Tre härliga veckor ligger framför oss. Det ända vi vet är att vi kommer besöka Paros och Ios ( igen och igen ). Sedan är valet stort, Amorgos, Småkykladerna,Hydra m fl. Vi avslutar med en eller två nätter i Aten. Det skall bli väldigt spännande att åka så sent, vi har aldrig förrut varit i Grekland i september.
Hoppas på en fantastiskt fin sommar här hemma oxå :)
Anna
Ingen sommar utan Grekland!!! I år blir det Molivos på Lesvos i 2 veckor i juni/juli samt 1 vecka i september i Pigadia på Karpathos (kär bekanting som aldrig är fel!)
:)_B-ananabye_bye
/Tom & Bodil
G O D T valg klapp_klap - God Ferie :)
- dere har kanskje vært der tidligere, og v e t?:)
KARDAMILI er vårt "hjem" på Peloponnes, har vært der i påsken bare en gang, men vi lengter stadig til Stella og "vår" takterrasse og fantastiske utsikt :D
- var der sist i okt - 13 bye_bye
G O D T valg klapp_klap - God Ferie :)
- dere har kanskje vært der tidligere, og v e t?:)
KARDAMILI er vårt "hjem" på Peloponnes, har vært der i påsken bare en gang, men vi lengter stadig til Stella og "vår" takterrasse og fantastiske utsikt :D
- var der sist i okt - 13 bye_bye
Jo vi har varit där tidigare. Vi ska bo hos Maria på "Les Sirenes" , där trivs vi förträffligt. Efter påsken åker vi till Githio 2-3 dagar. Sen avslutar vi med en vecka på Poros !
/ Tom
...jag sticker till Karpathos som vanligt 19 april i fyra-fem veckor...:)
Mikke
Bertil Lindroos
2014-03-31, 14:42
3 st Greklandsresor är bokade :)
1 vecka på Kreta sista veckan i maj, hemma 1 dag för att tvätta och packa om
sedan blir det 2 veckor i juni på "mitt" älskade Naxos, tillsammans med dotter och barnbarn.
Slutligen tillbaka till Naxos för 4 veckor i september, härligt att ha så mycket att se framemot.
Oj vad många har flera resor att se fram emot. Låter ju hur trevligt som helst! Själv har jag en vecka på Lesvos i maj och det får jag nöja mig med. :)
Hoppas alla ska ha fina Greklandsresor och att så många som möjligt orkar och hinner berätta ens lite om sin resa här på Kalimera.
/ Anne bye_bye
Alltså...jag bor ju redan i Grekland, men ska ju också ut och öluffa i år! Svårt att fylla i båda alternativen! :D
Yanna
Ang_elx Det låter härligt! Vart bär det av då?
Själva har vi bokat flyg till Rhodos 28 augusti, och hem 2 veckor senare. Ska bli härligt med Grekland igen efter uppehåll förra året, och endast en vecka på Kreta året innan :p.
Vilka öar det blir återstår att planera :cool:. Troligen någon att återvända till och någon ny.
bye_byeAbi
Ang_elx Det låter härligt! Vart bär det av då?
Själva har vi bokat flyg till Rhodos 28 augusti, och hem 2 veckor senare. Ska bli härligt med Grekland igen efter uppehåll förra året, och endast en vecka på Kreta året innan :p.
Vilka öar det blir återstår att planera :cool:. Troligen någon att återvända till och någon ny.
bye_byeAbi
Hej Abi!
Den 27 april åker jag på en 2-veckors öluff till Santorini, Naxos och Amorgos, jag hade ju tänkt att öluffa varje år när jag flyttade hit, men det blir alltså av först nu. Jag ser verkligen fram emot resan. Hoppas ni får en underbar öluff och hittar fler favoriter!
Hej Anki !
Så kul för Alva.
Då kan vi ju vinka till varandra. bye_bye
/Tom & Bodil
fb_gilla
Jag vinkar _B-anana
Anki
I juni blir det två veckors flygluff! Vi åker med aegean den 31 maj till Karpathos( med stopp 3 timmar i Aten), stannar där troligen 5 nätter sen flyger vi vidare till Sitia tar buss till Makrigialos stannar där 3 nätter. Efter det åker vi vidare till Stalis (mitt emellan Pest o Kolera) ett ställe Vi åker 2ggr per år. (Pest o Kolera = Hersonissos och Malia. Stalis lite bortglömt fin sandstrand och ej något Partyställe! Väldigt Trevligt men en engelsk holländsk koloni. Efter 14 dgr i det underbara Grekland tar vi Aegean från Heraklion via Aten till
Stockholm. Vi återvänder i September och hittar en ny ö! Vårt mål en ny ö varje år!flabb_flab Men alltid Kreta varje o Stalis varje år._B-anana
Helena S
2014-04-06, 22:37
Nu är äntligen resan till Alonnissos bokad! klapp_klap Det blir i slutet av maj med en natt på Skiathos på hemvägen :D
Planen är att åka till Grekland i september också, men vart det blir återstår att se flabb_flab :rolleyes:
bye_bye från Helena :)
Vi åker två veckor till Kreta i sommar. Vi ska inte åka förrän 22 juli så vi lär väl smälta bort i värmen, men det är smällar man får ta :).
Pippi2007
2014-05-14, 18:04
Sista maj flyger vi till kreta, en vecka i Rethymno ....sitter och dagdrömmer mej dit till härliga kreta. :)
Då är vi på Kreta samtidigt...En väldigt bra tid att vara där! Ha det så jättegott.
Det ska jag och bästa väninnan ha;)
Lissi
mamma mu
2014-05-14, 19:43
Jag har äntligen bestämt mej för vart jag ska styra kosan på min höstresa. Och trots att Amorgos ropar på mej så får hon vänta, det får bli ett annat år. Tinos blir det, ny ö för mej. Och som vanligt avslutar jag med Egina och Fistiki Fest (Pistage festival). Trevlig resa till alla "Kalimerianer" som ska ut o fara. bye_bye
Vi åker till våra favoritöar; Santorini, Folegandros och Milos. Bara en månad kvar, längtar!!
/Bett
Åker till Santorini igen, 14 Juni. Nedräkningen har börjat!
Det blir till att återse Naxos i år två veckor i början av september. Ska bli kul att återse en gammal bekant igen. _B-anana
Var på Halkidiki i maj
Till Korfu om 3 v....
Sen en höstvecka på Kreta i september.....
lugnagatan
2014-07-15, 14:47
Efter 45 resor till Kreta är det dags för något nytt. En vecka i Parga är bokad.
Det blir nog lite tomt här . Det var alltid fest och roliga saker omkring dig. Nu blir det lite tråkigare för oss bofasta.
En man i hamnen känner sig särskilt övergiven, han var på mig personligen med sin svartsjuka Ang_elx
Vännerna på Kreta
Mollybus
2014-07-16, 18:07
Missade denna innan vi åkte till Grekland i år. Vi ö-luffade till Paros, Naxos och Amorgos denna gång. Det var fyra år sedan förra gången delvis pga makens och mina arbeten. Vi vill åka i juni inte senare nämligen. Men nu planerar vi redan för nästa år ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.