handdator

Visa fullständig version : Alexandra


Eva L
2014-03-03, 16:41
Den 23 april kommer Alexandra Pasalidou till Umeå och bokcafé Pilgatan och pratar om sin bok. Biljetter går att köpa 14 dagar innan.


http://www.pilgatan.se/program.php

Eva

Eva L
2014-04-24, 09:04
Det blev en mycket intressant och trevlig kväll i ett ganska fullsatt café. Det lilla formatet är fantastiskt och de som ville fick en trevlig pratstund med Alexandra efter hennes intressanta föreläsning som följdes av en frågestund.

Hon tog upp många reflektioner om Grekland och Europa som inte finns med i hennes bok vilken gjorde föreläsningen extra intressant även för oss som redan läst boken.

Eva

Kalimera
2014-04-24, 11:19
Det lilla formatet är fantastiskt och de som ville fick en trevlig pratstund med Alexandra efter hennes intressanta föreläsning som följdes av en frågestund.Skulle gärna ha lyssnat på henne. För trösta mig med att lyssna på henne i Ring P1 denna vecka. :)

Eva L
2014-04-24, 13:28
Skulle gärna ha lyssnat på henne. För trösta mig med att lyssna på henne i Ring P1 denna vecka. :)

Idag sändes Ring P1 från Umeå.

Eva

nekjam
2014-04-25, 20:01
Lyssnade på henne på nyhetsmorgon tv 4 imorse. hon var väldigt upprörd ang. Umeås kommualråd Lennart Holmlunds blogginlägg om dom rumänska Romerna som kommit till Umeå. kan bara säga att jag håller med henne till 100 procent. Jag ger alltid till dom som sitter utanför Coop och nere i centrum.