Visa fullständig version : Bildgåta 3575 - Massouri på Kalymnos
Var är vi nu då? :)
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1275&pictureid=12650
Samos?
Anki
Nej inte Samos. :D
Leros?
/ Anne :)
Nej inte Leros heller.
sjöborren
2014-03-01, 14:47
Parga ... :D
Kalymnos?
Anki
Fullträff för Anki. Det är Kalymnos. Men kan någon säga var?
klapp_klap
Emborios, kanske:rolleyes:
Riittabye_bye
Emborios, kanske:rolleyes:
Riittabye_bye
Nej, inte Emporios. ;)
Jag får inte ihop detta riktigt:eek: Den lilla ön i mitten ser ut som den man ser framför Telendos, när man är i Emborios:confused: Men den stora ön bakom ser inte ut som Telendos:cool: Detta kanske är i Pothea och Kos bakom:o:)
Riittabye_bye
Jag får inte ihop detta riktigt:eek: Den lilla ön i mitten ser ut som den man ser framför Telendos, när man är i Emborios:confused: Men den stora ön bakom ser inte ut som Telendos:cool: Detta kanske är i Pothea och Kos bakom:o:)
Riittabye_bye
Din första tankegång var närmre sanningen. :cool:
Palionisos då:confused:
Riittabye_bye
Palionisos då:confused:
Riittabye_bye
Nej inte ens nära. flabb_flab
Jag borde kunna, men kan intesnyft_dropJag säger Myries,astdeär ju fel också:confused:
Riittabye_bye
Jag borde kunna, men kan intesnyft_dropJag säger Myries,astdeär ju fel också:confused:
Riittabye_bye
Nu bränns det.:rolleyes:
Mitt sista bud, Massouri:D Det kan ju stämma om jag tänker efter:rolleyes:
Riittabye_bye
Kalymnos föll mig aldrig i tanken vid första påseendet.
Nåväl - kan det vara Arginondas, denna lilla vackra by med perfekt belägen för lunch vid vandring mellan Myrties och Vathy eller Emborios. Eller att åka till och njuta av stillheten.
Mitt sista bud, Massouri:D Det kan ju stämma om jag tänker efter:rolleyes:
Riittabye_bye
Det är taget på övre vägen ovanför Massouri, du ser en bit av Telendos till vänster och Emporios ligger bakom ön till höger.
Det satt där till sist. :)
När du säger det så stämmer det ju:D Så mycket som jag har kutat på "öve vägen" så borde jag ha fattat:o
Riittabye_bye
När du säger det så stämmer det ju:D Så mycket som jag har kutat på "öve vägen" så borde jag ha fattat:o
Riittabye_bye
¨
Då är det väl dags att kuta en runda på övre vägen igen Riitta! :rolleyes:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.