Visa fullständig version : Bildgåta 3545 - Tartufo i Platanias på Kreta
Var är jag nu?.. :)
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1264&pictureid=12579
Panakakis
2014-02-19, 11:39
Parga :rolleyes:
Hej bye_bye...
Jag provar med Kreta?
//Conny :)
Jag tror att du är i Agia Marina på Kreta :)
Jag tror också du är på Kreta! :)
Men chansar på Kato Stalos! :rolleyes:
Marja bye_bye
Parga :rolleyes:
Nej.
Rhodos? /Katitzi:)
Nej.
Egina?
Anki
Nej.
Hej bye_bye...
Jag provar med Kreta?
//Conny :)
klapp_klap..Ja, det är på KRETA.. men var?.. :)
Jag tror att du är i Agia Marina på Kreta :)
Rätt nilam! Men INTE AGIA MARINA.. :)
Jag tror också du är på Kreta! :)
Men chansar på Kato Stalos! :rolleyes:
Marja bye_bye
KRETA.. Rätt till dig med.. :)..men INTE Kato Stalos..
SÅ VART ÄR DET DÅ?.. :rolleyes:
Platanias?
klapp_klapklapp_klap..GRATTIS.. Klart det ÄR PLATANIAS.. :)
Var någonstans i Platanias och vilken taverna.. det kan du säkert!..;)
sjöborren
2014-02-20, 09:10
Den enda jag minns, och som var väldigt bra, var Drosia. Men jag tror att den ligger närmare vägen ... :D
Kan det vara Tartufo?
Eller Platanos som ligger vägg i vägg? Man ser ju gatan där nere vid havet där du alltid bodde förr Myssa :)
Eller kanske Avrofiliton?
// Malin
Den enda jag minns, och som var väldigt bra, var Drosia. Men jag tror att den ligger närmare vägen ... :D[/QU
Nej, men där har jag också varit!.. :)
[QUOTE=myssa;324851]Kan det vara Tartufo?
klapp_klapklapp_klap..Helt rätt! TARTUFO där var jag och åt en jättegod stenugnsbakad pizza...bästa i Platanias på pizza iaf..:p..(fast det är inte ofta jag äter pizza i Grekland när det finns så mycket annat läckert man kan äta! Men visst blir man sugen på det ibland).. :)
Eller Platanos som ligger vägg i vägg? Man ser ju gatan där nere vid havet där du alltid bodde förr Myssa :)
Eller kanske Avrofiliton?
// Malin
Ja, det fanns en del att välja på i Platanias, tyvärr kommer jag inte ihåg namnen på ALLA, varit i Platanias en gång hösten 2010. :)
[quote=sjöborren;324859]Den enda jag minns, och som var väldigt bra, var Drosia. Men jag tror att den ligger närmare vägen ... :D[/QU
Nej, men där har jag också varit!.. :)
klapp_klapklapp_klap..Helt rätt! TARTUFO där var jag och åt en jättegod stenugnsbakad pizza...bästa i Platanias på pizza iaf..:p..(fast det är inte ofta jag äter pizza i Grekland när det finns så mycket annat läckert man kan äta! Men visst blir man sugen på det ibland).. :)
Bästa pizzan i Platanias får man helt klart på Barba Thomas :) Jag har varit på Tartufo 2 ggr och varit besviken båda gångerna :o De hälsar bara på mig när jag går förbi för de vet att de aldrig kommer lyckas få in mig där igen ;)
// Malin
[quote=Sunny12;324898]
Bästa pizzan i Platanias får man helt klart på Barba Thomas :) Jag har varit på Tartufo 2 ggr och varit besviken båda gångerna :o De hälsar bara på mig när jag går förbi för de vet att de aldrig kommer lyckas få in mig där igen ;)
// Malin
Ok, smaken är som baken dvs delad.. :D..om jag nu hade varit på Barba Thomas, kanske jag hade fått en annan uppfattning! Men som sagt inte ofta jag äter pizza i Grekland!.. ;)
Visst Nilam :-) Den utsikten har jag haft många, många gånger :-)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.