Visa fullständig version : Frågebild 693 - Side i Turkiet
Var är jag nu.. :cool:
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1264&pictureid=12578
Nowhere...
Fel svar.. jag ÄR somewhere!.. :rolleyes:
Mallis :confused:
Irene
Nej, där Är jag inte!.. :)
Monica C
2014-02-18, 22:19
Ja du Sunny 12 det är som vanligt.Jag ser inte dina bilder MEN alla andras,det är väl konstigtsnyft_drop
Monica:)
Ja du Sunny 12 det är som vanligt.Jag ser inte dina bilder MEN alla andras,det är väl konstigtsnyft_drop
Ja, verkligen! Jag trodde att problemet var löst nu.. har ju haft flera bildgåtor och inte hört att någon annan inte kunnat se dem!
Kan verkligen inte förstå vad det beror på!.. :(
Side? :)
Till er som inte ser ngn bild; hade nämligen samma problem förut men då var jag inne på kalimera.se... när jag loggade in mig på kalimera.nu istället kunde jag plötsligt se bilderna. Men tycker att det borde gå att fixa att man kan se bilderna utan att vara inloggad i alla fall... borde ju inte vara tekniskt omöjligt :rolleyes:... kanske ngn ruta ikryssad att endast bilderna kan visas för medlemmar, eller vad vet jag? / Simetra bye_bye
Monica C
2014-02-19, 08:56
Till er som inte ser ngn bild; hade nämligen samma problem förut men då var jag inne på kalimera.se... när jag loggade in mig på kalimera.nu istället kunde jag plötsligt se bilderna. Men tycker att det borde gå att fixa att man kan se bilderna utan att vara inloggad i alla fall... borde ju inte vara tekniskt omöjligt :rolleyes:... kanske ngn ruta ikryssad att endast bilderna kan visas för medlemmar, eller vad vet jag? / Simetra bye_bye
Ja du Simetra det har ingen betydelse inloggad eller ej kalimera.se eller kalimera.nu och för att skriva något så måste man ju vara inloggad!!Det som är märkligt är att det bara är Sunny12´s bilder som jag inte kan se.:confused:
Turkiet? /Katitzi:)
Grattis!..Det är Turkiet!.. klapp_klap
Grattis!! Det är SIDE och TURKIET ..klapp_klap
Janne har kollat mina inställningar och det var OK, så den som löser den "GÅTAN" är duktig!.. :)
Kalimera
2014-02-19, 13:43
kanske ngn ruta ikryssad att endast bilderna kan visas för medlemmar, eller vad vet jag?Den "rätta" rutan är ikryssad. Så det är inte det som är felet.
Janne har kollat mina inställningar och det var OK, så den som löser den "GÅTAN" är duktig!.. :)
Tror jag nöjer mig med att lösa bildgåtor... ;)
Den "rätta" rutan är ikryssad. Så det är inte det som är felet.
Okej...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.