handdator

Visa fullständig version : Frågebild 693 - Side i Turkiet

Sunny12
2014-02-18, 20:05
Var är jag nu.. :cool:

http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1264&pictureid=12578

Malina
2014-02-18, 20:35
Nowhere...

Sunny12
2014-02-18, 21:19
Nowhere...
Fel svar.. jag ÄR somewhere!.. :rolleyes:

IRSA
2014-02-18, 21:20
Mallis :confused:

Irene

Sunny12
2014-02-18, 21:22
Mallis :confused:

Irene

Nej, där Är jag inte!.. :)

Katitzi
2014-02-18, 21:42
Turkiet? /Katitzi:)

Monica C
2014-02-18, 22:19
Ja du Sunny 12 det är som vanligt.Jag ser inte dina bilder MEN alla andras,det är väl konstigtsnyft_drop
Monica:)

Sunny12
2014-02-18, 22:23
Ja du Sunny 12 det är som vanligt.Jag ser inte dina bilder MEN alla andras,det är väl konstigtsnyft_drop

Ja, verkligen! Jag trodde att problemet var löst nu.. har ju haft flera bildgåtor och inte hört att någon annan inte kunnat se dem!
Kan verkligen inte förstå vad det beror på!.. :(

simetra
2014-02-19, 04:49
Side? :)

Till er som inte ser ngn bild; hade nämligen samma problem förut men då var jag inne på kalimera.se... när jag loggade in mig på kalimera.nu istället kunde jag plötsligt se bilderna. Men tycker att det borde gå att fixa att man kan se bilderna utan att vara inloggad i alla fall... borde ju inte vara tekniskt omöjligt :rolleyes:... kanske ngn ruta ikryssad att endast bilderna kan visas för medlemmar, eller vad vet jag? / Simetra bye_bye

Monica C
2014-02-19, 08:56

Till er som inte ser ngn bild; hade nämligen samma problem förut men då var jag inne på kalimera.se... när jag loggade in mig på kalimera.nu istället kunde jag plötsligt se bilderna. Men tycker att det borde gå att fixa att man kan se bilderna utan att vara inloggad i alla fall... borde ju inte vara tekniskt omöjligt :rolleyes:... kanske ngn ruta ikryssad att endast bilderna kan visas för medlemmar, eller vad vet jag? / Simetra bye_bye

Ja du Simetra det har ingen betydelse inloggad eller ej kalimera.se eller kalimera.nu och för att skriva något så måste man ju vara inloggad!!Det som är märkligt är att det bara är Sunny12´s bilder som jag inte kan se.:confused:

Sunny12
2014-02-19, 09:48
Turkiet? /Katitzi:)

Grattis!..Det är Turkiet!.. klapp_klap

Grattis!! Det är SIDE och TURKIET ..klapp_klap

Janne har kollat mina inställningar och det var OK, så den som löser den "GÅTAN" är duktig!.. :)

Kalimera
2014-02-19, 13:43
kanske ngn ruta ikryssad att endast bilderna kan visas för medlemmar, eller vad vet jag?Den "rätta" rutan är ikryssad. Så det är inte det som är felet.

simetra
2014-02-19, 16:31
Janne har kollat mina inställningar och det var OK, så den som löser den "GÅTAN" är duktig!.. :)

Tror jag nöjer mig med att lösa bildgåtor... ;)

Den "rätta" rutan är ikryssad. Så det är inte det som är felet.

Okej...