Visa fullständig version : Bildgåta 3516 - Kolymbithra på Tinos
Vilken ö och strand är detta!..:confused:
http://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=1264&pictureid=12516
Nu dödar jag kanske direkt... Kolymbithres? Tinos
Det tror jag också!
/Lena
flabb_flab...du kunde inte hejda dig Lissi?! Klart det är Kolymbithra på. Tinos!..:)
Det tror jag också!
/Lena
Grattis.. klapp_klapklapp_klap..till Er båda!
En underbar strand som jag blev tipsad om att besöka av dig Lissi och Marianne, verkligen värd ett besök. Så ni som ska till Tinos åk dit!
Här finns också en taverna alldeles vid stranden med god mat!
Jag var ju här i slutet på säsongen så det var inte mycket folk, hade nästan hela stranden för mig själv! Vilken lyx! :p
Sunny12 :) - jeg kunne ikke se dette bildet uten å logge meg inn heller:confused:
Kari jag kan se bilden när jag INTE är inloggad!
Vet inte varför du inte kan se den... :confused:...kanske Janne har en förklaring!.. :)
Sunny12 :) - jeg kunne ikke se dette bildet uten å logge meg inn heller:confused:
Kan heller ikke se bildet, verken med eller uten innlogging. Kanskje man må være svensk for å få tilgang :D :D Ang_elx ?
bye_bye
Kan heller ikke se bildet, verken med eller uten innlogging. Kanskje man må være svensk for å få tilgang :D :D Ang_elx ?
bye_bye
:D Får verkligen inte hoppas att det är så!.. ;)
Håper det ordner seg, ville vært s å flott å få sett det du beskriver med så mye varme.
Dessuten - synes du Sunny 12 er kjempeflink som setter i gang med bildgåter klapp_klap. Har selv ikke en gang prøvd...
bye_bye
Tack för det Malou.. :)..förstår verkligen inte vad problemet kan vara.. jag har använt min surfplatta när jag lagt in bildgåtorna.. men det kan väl inte bero på det... Alltså att ni inte kan se bilderna.. :confused:
Kari jag kan se bilden när jag INTE är inloggad!
Vet inte varför du inte kan se den... :confused:...kanske Janne har en förklaring!.. :)
Det er ikke godt å si grunnen:confused: - og at jeg kunne se ditt neste gåtebilde ( 3517) ,u t e n å være innlogget, gjør det jo ikke enklere :o:)
bye_bye
flabb_flab
Det er ikke godt å si grunnen:confused: - og at jeg kunne se ditt neste gåtebilde ( 3517) ,u t e n å være innlogget, gjør det jo ikke enklere :o:)
:confused:....Underligt verkligen!!
Forresten, jeg har og vært på Kolymbithresstranda og Tavernaen der :D
Forresten, jeg har og vært på Kolymbithresstranda og Tavernaen der :D
Visst var det mysigt!.. :D
Monica C
2014-02-08, 23:32
Jag kan inte heller se bilden:confused:
Monica:)
flabb_flab...du kunde inte hejda dig Lissi?! Klart det är Kolymbithra på. Tinos!..:)
Jag, men Tilos behöll jag för mig själv;)
Lissi - som själv aldrig har gåtor från Tinos för det gissar alla direkt på :D
Visst var det mysigt!.. :D
D e t var det:D
Vi var (også) så heldige at Lissi var på Tinos den dagen vi kom dit - vi fikk en guidet velkomstrunde i byen + et kart med mange gode tips om steder å besøke:D
D e t var det:D
Vi var (også) så heldige at Lissi var på Tinos den dagen vi kom dit - vi fikk en guidet velkomstrunde i byen + et kart med mange gode tips om steder å besøke:D
Precis det var guld värt..även för mig!.. :)
Nu är ni alldeles för snälla! Men TACK!
Lissi
Nu är ni alldeles för snälla! Men TACK!
Lissi
VEL fortjent klapp_klap
Kalimera
2014-02-09, 16:30
Tack för det Malou.. :)..förstår verkligen inte vad problemet kan vara.. jag har använt min surfplatta när jag lagt in bildgåtorna.. men det kan väl inte bero på det... Alltså att ni inte kan se bilderna.. :confused:Jag förstår inte heller varför inte bilderna syns. Du har exakt samma inställningar som exempelvis Riitta. Jag fattar inte varför det är så, men jag kollar så klart vidare.
Jag förstår inte heller varför inte bilderna syns. Du har exakt samma inställningar som exempelvis Riitta. Jag fattar inte varför det är så, men jag kollar så klart vidare.
Tack för det Janne!.. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.