handdator

Visa fullständig version : Aegean Village


mollie
2014-02-06, 20:55
Hej,
undrar om det finns någon som bott på Aegean Village? Vi åker dit den 29 maj och har valt enrumslägenhet och markterrass med havsutsikt. Har en liten undran om balkong med havsutsikt är att föredra istället? Inte lätt att veta när man inte kan se på bilderna hur det ser ut.

skogis
2014-02-07, 20:40
Vi bodde på A.E september 2006 med markterass.
Det var första avsatsen på hotellkomplexet som hade markterass om man kommer ifrån "sjön". Det är en liten grön yta framför ingångarna och det har ingen större betydelse var man bor enligt mitt sett att se.
Jag kan försöka skicka några bilder till dig.

/skogis

mollie
2014-02-08, 13:40
Tack, det vore jättekul!

Malena
2014-02-11, 11:47
Smaksak! Vi bodde med balkong precis över där ni bokat men vi gillar balkong och att komma upp lite. Markterasserna har som sagt gräsyta framför, bra om man har barn som vill leka eller så. Staket med grind runt så ingen smiter utfb_gilla

Malena
2014-02-11, 11:57
Tilläggas bör att flera av lägenheterna med balkong ligger upp i hotellet och man kan komma at få både pool och annat framför sig, även om man ju fortfarande har havsutsikt. Vi fick först en sådan lägenhet men bad att få byta för att komma närmare havet och ha fri vy framåt. Personalen är oerhört serviceinriktad och kvinnan i receptionen (Maria?) talar superbra engelska och gör vad hon kan för att tillgodose det man önskar.

Mson
2014-03-03, 17:50
Jobbat där två säsonger, 2011 och 2012. Att ni har mark terass antar jag gör att ni kommer få något av rummen längst med raden av lägenheter längst ner mot stranden. De är jätte fina och väldigt populära bland barnfamiljer främst.

Balkong med havsutsikt är ju också kanon men jag tror ni kommer bli nöjda i vilket fall som helst då hotellet är hur fint som helst, fint pool område och vänlig personal.

Ni kommer stortrivas.