handdator

Visa fullständig version : Det var ett tag sen


retzina
2014-01-26, 16:25
Ja sist jag var till Karpathos var 2010.
Har hört att Tavernan Seaside är öppet igen,sist jag gick förbi där var det nerlagt och öde.
Ni som har varit där ,har ni möjligtvis bilder på hur det ser ut på Seaside nu.
Och sen höll de på och byggde stora hotell nära stranden,men nu är de väl färdigbyggda. Ska försöka att komma iväg i år,det skulle vara kul och se allt det nya och de gamla ställena också:) Är det de samma ägarna förresten på Seaside?

Riitta
2014-01-26, 17:24
Tyvärr är det inte samma ägare längre, för Vasilis gick tyvärr bort förra sommaren:( Vet inte om det kommer och fortsätta i år med andra ägare.


Riitta

Niaas
2014-01-26, 22:14
Sønnen til Vasilis har tatt over driften av Seaside, de vil sikkert fortsette til sommeren.

Ja, det store nye hotellet er ferdig bygd og i full drift. Altfor stort, men ganske fint, egentlig. Håper det trekker litt mer folk til øya. (Så lenge folk ikke kjøper all inclusive..)

retzina
2014-01-29, 19:16
Det var tråkigt att höra.Men det kommer väl att ordna sig med "Seaside" hoppas jag,om nu sonen tänker ta över. Man blev så glad när man hörde att den är öppen igen. Det får inte vara nerlagt igen och öde om jag reser dit i år.snyft_drop Att ett ställe kan charma så mycket,men ni som varit där vet;) Ja man får sina favoritställen.