Visa fullständig version : Påskresa 2014 till Kreta
Ja, igår afton bokade vi en hastigt påkommen Påskresa till Kreta.
Utresa den 19 April med Norwegian via Oslo till Chania. Pris 950 Sek pp
Hemresa från Chania den 30 April med Sas. Pris 1350 pp.
Var vi ska taga oss härbärge har ännu ej bestämts.
Livet leka
Arne och Birgitta
Ja, igår afton bokade vi en hastigt påkommen Påskresa till Kreta.
Utresa den 19 April med Norwegian via Oslo till Chania. Pris 950 Sek pp
Hemresa från Chania den 30 April med Sas. Pris 1350 pp.
Var vi ska taga oss härbärge har ännu ej bestämts.
Livet leka
Arne och Birgitta
Då åker vi med samma plan ner då :) Vi åker dock hem redan den 26 april.
// Malin
Då får vi förboka nödutgång!:):):)
Smultron
2013-12-01, 10:51
En påskresa till Grekland låter onekligen väldigt lockande. Speciellt eftersom den infaller samtidigt som den svenska påsken med större möjlighet till ledighet. Och så blir väntan till nästa sommar inte lika lång;):)
Då får vi förboka nödutgång!:):):)
Det är bäst...för tänk om ni hamnar bakom mig och mitt fällda säte ;)flabb_flab:D
Men, vi medbringar alltid de tvenne hårdgummiklotsarna "Knee Defender" som omöjliggör för passageraren framför att fälla ryggstödet......
Elake Arne
Men, vi medbringar alltid de tvenne hårdgummiklotsarna "Knee Defender" som omöjliggör för passageraren framför att fälla ryggstödet......
Elake Arne
Då ska ni absolut hoppas att inte jag hamnar framför er för då får ni träffa på " Elaka Malin" :eek::DAng_elx Hahaha...
Arne, var hittade du dessa gadgets?
Googla på "Knee Defenders" så hittar du rätt. Jag inhandlade dem från USA och de kostade 21 Dollar inklusive frakt. Anlände en vecka efter beställningen på nätet.
De fungerar perfekt och omöjliggör för passageraren i sätet framför att fälla ner sitt ryggstöd.
Arne
Googla på "Knee Defenders" så hittar du rätt. Jag inhandlade dem från USA och de kostade 21 Dollar inklusive frakt. Anlände en vecka efter beställningen på nätet.
De fungerar perfekt och omöjliggör för passageraren i sätet framför att fälla ner sitt ryggstöd.
Arne
Har läst tidigare också om dina Knee Defenders Arne. Det är inte utan att man blir lite nyfiken på reaktionerna när du använder dem. Uppstår funderingar på tekniska fel på stolen, riv och slit i ryggstödet, vilda palaver med tillkallad kabinpersonal eller vad??? :rolleyes:
:) Masse
Det har förekommit.
Dock, i princip bokar vi alltid säten med extra benutrymme. Norwegian tar 98 Sek enkel resa. På Sas flighter kostar det inget extra. Kan bokas 23 timmar innan avresa.
Arne
Påskresa. Bravo! klapp_klap Njut på ni två!
/ Anne :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.