handdator

Visa fullständig version : Tilos från Kalmar


Lissi
2013-11-15, 16:43
Under några veckor i maj-juni 2014 kan man åka till Tilos från Kalmar med Vingresor, med boende på Marinas, Ilidi Rock och Irini. Med Ica mastercards rabatt den 4 juni t ex 9050 kr för 2 pers. Utan transfer och måltid.
Tyvärr bara enveckorsresor onsdag-onsdag. Det har inte gått att bo på Tilos förut, bara Rhodos så det är ett framsteg.

Hoppas de kör även 2015 för nästa år är resekvoten redan full med 2 Kretaresor varav en precis månadsskiftet maj/juni.

Men för andra Tilosälskare med närhet till Kalmar kanske detta är något?:D

Lissi

Kalimera
2013-11-18, 10:47
Men för andra Tilosälskare med närhet till Kalmar kanske detta är något?Som jag. :) Det låter hur bra som helst. Hoppas att det fungerar bra så att satsningen fortsätter. Det går alltså flyg till Rhodos från Kalmar. Är det nytt för i år?

Lissi
2013-11-18, 11:01
Flyg till Rhodos har funnit sisådär 5-6 avgångar under sommaren ett par säsonger, kanske några fler avgångar säsongen som nu är slut, men jag har enbart hittat charterpaket till Rhodos, inga flygstolar och inget till Tilos. Resorna blir väl fulla direkt antar jag. Kalmarborna m omnejd fyller alla charterplan härifrån till Rhodos, Mallorca och Kanarieöarna. Idealiskt för barnfamiljer att slippa resor till storflygplatserna.Tror även Turkiet funnits.Varför det nu bara fanns enveckorsresor till Tilos 2014 förstår jag inte riktigt, men jag hittade bara det. För mig är det för kort period.
Fast ni som är proffs på sökningar kan säkert prata med Ving eller Fritidsresor som jag antar har delat plan! Jag lyckades ju få en senare avgång hem med charterplan nästa höst från Kreta än vad jag bokat först och det utan att jag egentligen hade rätt till det....Bra service vilket gör att man gärna åker igen med dem.

Lissi