Visa fullständig version : Nu har det kört ihop sig
...för mig! Jag har ju som bekant varit på Tinos i 3 veckor kom hem 8 oktober. Jag hade tänkt att få till ett fotoresebrev...MEN nu är det ju så att det är en fototävling i antågande som jag gärna vill delta i och då vill jag inte publicera några bilder än från min resa då jag ännu inte bestämt vilka bilder jag ska delta med i tävlingen. Så därför får NI hålla Er till tåls tills tävlingen är avslutad!
PS.OM nu någon överhuvudtaget är intresserad av MIN resa??...:)
ciakoohler
2013-10-16, 14:38
Såklart vi är !!_B-anana
Den som väntar på något gott....
Katitzi:)
PS.OM nu någon överhuvudtaget är intresserad av MIN resa??...:)
JAAAAAAA, det är vi! :)
[quote=Sunny12;317018
PS.OM nu någon överhuvudtaget är intresserad av MIN resa??...:)[/quote]
Så klart att vi är! Men alla andra bilder som du har tagit, förutom de tre som du tävlar med, ,,,,,,,,,,,,, ja de behöver du väl inte hålla på. De som blir kvar räcker säkert till ett trevlig bildresebrev. klapp_klap
:) Masse
TACK, för Er uppmuntran!..:)
Masse får se om resebrevet kommer tidigare än planerat!..;)
Birgitta63
2013-10-17, 10:05
Alla resebrev är så trevliga att läsa från Grekland. Roligt få se bilder där man själv varit .Vill man läsa något skoj så kan man hellre kika på resebrev , bättre och mysigare . Vanlig bok som står hemma i bokhyllan och dammar är inte alls lika rolig i bland som ett läsebrev .
Klart vi vill läsa ditt resebrev samt få se dina bilder som bara du tog .:)
Birgitta som satt in vår biljett samt alla foto från Pargaresan samt lite kvitton från små butiker. Som i dag när vädret är disigt och blött ute. Då är det roligt att plocka fram vårt album:)
Tänker precis som du Birgitta, härligt att läsa resebrev, få drömma sig bort ett tag och fundera på om kanske just det resmålet även skulle passa mig. Speciellt nu när kylan börjar komma värmer det upp en aning!:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.