handdator

Visa fullständig version : Ny Kotsiras?


karinafp
2006-03-03, 08:59
Har på sistone hört flera "nya" låtar med den käre Giannis Kotsiras på radion. Nya i så måtto att jag inte har hört just HONOM sjunga dem förut, utan andra artister, som Remos och Mitropanos... Kan detta månne betyda att det kommer ut en färsk CD med honom snart? Har letat runt litet, men inte lyckats hitta någon information. Någon annan som vet något matnyttigt?

Zanét
2006-03-03, 15:56
Hej Karin :)

Letade länge och väl och till slut gav det resultat hos CD Store i Grekland.

Den nya live-cdn släpptes så sent som den 28 febr och heter:

Ο ΔΡΟΜΟΣ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ) :D

//Zanét bye_bye

Marianne
2006-03-03, 16:10
Ååhh, den lägger jag strax ÖVERST på önskelistan!

Marianne

Ivi
2006-03-03, 17:05
Jag med! Antar att Riitta inte har sett detta än? ;)

Ivi

karinafp
2006-03-03, 17:13
Tusen tack, Zanét! Just nu spelar de ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΚΥΡΙΑΚΗ... (fast jag tycker ju att Remos gör den NÅGOT bättre... Ang_elx) Men den här måste jag ju bara ha. Kan man köpa den därifrån, vet du det?

Zanét
2006-03-03, 17:38
Men den här måste jag ju bara ha. Kan man köpa den därifrån, vet du det?
Din känsla hade rätt Karin, han hade ju en ny på gång :D Får väl kalla det stark musikintuition eller kanske än hellre Kotsiras-intuition.

CD Store har onlinebutik, men när jag nu tittade fanns där ingen köpknapp för den nye cdn och inte heller priset. Tror att om du väntar några dagar så kommer de andra cd-butikerna att ha fått in den.

Den är utgiven av Minos/Emi och har artikelnr 1072611

//Zanét bye_bye

Ivi
2006-03-03, 18:02
Men jag kan väl köpa den på plats i Chania/Rethymnon om 6 veckor antar jag..._B-anana

Ivi

Zanét
2006-03-03, 18:05
Men jag kan väl köpa den på plats i Chania/Rethymnon om 6 veckor antar jag..._B-anana
Ivi
Tror nog att Karin hinner före dig trots allt ;)

//Zanét bye_bye

karinafp
2006-03-03, 18:19
Hi hi... jag tror nog att jag slänger iväg ett mail till mina kontakter i Thessaloniki och hör om de kan skaffa ett ex åt mig även om den inte finns på deras sajt ännu. Man kan ju alltid testa! ;)

pawik
2006-03-03, 18:30
På mina musikforum har den inte dykt upp än.
Kommer förmodligen om någon dag.

/pawik

Riitta
2006-03-03, 19:14
Nu har jag sett:D Skall vi till Aten och handla Karinklapp_klap

Riittabye_bye

Ivi
2006-03-03, 19:23
Tror nog att Karin hinner före dig trots allt ;)

//Zanét bye_bye

Äsch! Det är väl den AUTENTISKA känslan som räknas, eller...;)

Ivi
-som inte har börjat handla på nätet än

Ivi
2006-03-03, 19:27
Nu har jag sett:D Skall vi till Aten och handla Karinklapp_klap

Riittabye_bye

Det blir nog billigast att be mig snällt om att få den som gåva från mig i april :D Annars kan du ju bjuda mig på dina suveräna grekiska rätter, då vi träffas nästa gång Ang_elx

Ivi

karinafp
2006-03-04, 11:17
Idag kan man läsa om denna skiva på www.ellinikosfm.gr . Där finns både bild på Kotsiras (varsågod Riitta!), och uppräkning av alla spåren. Den ser riktigt spännande ut! Har mailat Studio 52 om den, och hoppas få positivt svar snart! flabb_flab