Logga in

Visa fullständig version : Årets sista resa

nilam
2013-10-09, 17:27
Då stänger jag resväska för att imorgon bitti flyga ner till Chania igen. Nu vågar jag säga att det är årets sista resa faktiskt ;) Det har blivit väldigt mycket Kreta i år så detta blir sjätte gången(60 dagar sammanlagt) :) Om jag blir ifrågasatt...??? O jaa, hela tiden :rolleyes: Men trivs man så gott som jag gör där så är det svårt att boka till andra ställen. Men någon gång ska det bli en lång ö-luff :)
När jag kommer hem så är redan nästa år bokat så ingen ångest behöver infinna sig :D:) Men nästa år ska jag nöja mig med 2 resor, en vecka på påsk och 6 veckor på sommaren ;)

// Malin bye_bye

Birgitta63
2013-10-09, 17:47
Då stänger jag resväska för att imorgon bitti flyga ner till Chania igen. Nu vågar jag säga att det är årets sista resa faktiskt ;) Det har blivit väldigt mycket Kreta i år så detta blir sjätte gången(60 dagar sammanlagt) :) Om jag blir ifrågasatt...??? O jaa, hela tiden :rolleyes: Men trivs man så gott som jag gör där så är det svårt att boka till andra ställen. Men någon gång ska det bli en lång ö-luff :)
När jag kommer hem så är redan nästa år bokat så ingen ångest behöver infinna sig :D:) Men nästa år ska jag nöja mig med 2 resor, en vecka på påsk och 6 veckor på sommaren ;)

// Malin bye_bye

Mysigt med sol samt värme nu. Sola för mig också :)
Ha det så gott !
Birgittabye_bye

Tom
2013-10-09, 17:57
För oss blir det 4:e Grekresan i år! Vi åker också tidigt, 06.55 från Kastrup landar i Chania ca:11.30 !

Årets sista resa blir till Furtenventura i December !

/ Tom

Athanasia
2013-10-09, 19:27
Ha det underbart!!!_B-anana

Lissi
2013-10-09, 20:24
Ha det härligt båda två! Hoppas ddet fina vädret består.
Själva hoppas vi på fint väder i Girona dit vi åker på måndag:D

Lissi

Lamaya
2013-10-09, 20:44
Ha det härligt båda två! Hoppas ddet fina vädret består.
Själva hoppas vi på fint väder i Girona dit vi åker på måndag:D

Lissi

Oh, Girona är fint, jag gillar den staden(trots att den inte ligger i Grekland:D).
Ha en riktigt trevlig resa!

Lena bye_bye

yannis
2013-10-10, 13:48
Men ni borde komma till Paleochora i december!
Birgitta.

ouzakia
2013-10-10, 13:52
Ha en härlig semester, har bara varit hemma i 2 veckor på lördag och jag längtar redan tillbaka til Chania och Nea Chora bye_bye

Lissi
2013-10-10, 15:13
I Paleochora i december skulle JAG garanterat få lappsjuka :D Fast nu var det nog inte oss du menade.....;)
Decemberresor om vi ska göra några får gå till Tinos Chora, Chania eller Aten/Pireus....eller till Paris eller Madrid!

Fast i år blir det ingen decemberresa. Vi inleder det nya året en vecka i Krakow med vänner. det ska bli spännande.

Hoppas nu Malin att vädret håller i sig för er!

Lisa

nilam
2013-10-10, 15:58
Skulle gärna åka ner till Paleochora i december men jag tror att det får vänta tills de börjar köra direktflyg året runt! Just nu sitter jag på balkongen i Chania efter att ha badat i havet... Det är minst 25 grader i vattnet och i luften 27 :)

Lissi
2013-10-10, 16:04
Så härligt det låter!
Tänk Malin, jag drömde i natt att Ryan air skulle lägga ner Girona från Kalmar och i stället börja flyga till Chania....men det var som sagt bara en dröm:mad:...och jag som redan hade börjat packa!:D

Lissi

Athanasia
2013-10-10, 19:16
Lite avundsjuk,,ytterst lite;)Njut!!