Visa fullständig version : Forumet och Chrome
Har installerat Win8 och Chrome, men forumet vägrar infinna sig där. Det funkar utan problem i IE och FF, men inte i Chrome. Win7/Chrome var inga problem. Nån som vet varför?
/Netwolf
Kalimera
2013-09-18, 08:39
Har installerat Win8 och Chrome, men forumet vägrar infinna sig där. Det funkar utan problem i IE och FF, men inte i Chrome. Win7/Chrome var inga problem. Nån som vet varför?Jag kan inte kolla eftersom jag inte har W8. Är det samma problem på andra forum som använder samma programvara?
Jag kan inte kolla eftersom jag inte har W8. Är det samma problem på andra forum som använder samma programvara?
Har du nåt exempel, så kan jag testa?
/Netwolf
Kalimera
2013-09-18, 14:29
Har du nåt exempel, så kan jag testa?Prova WN (http://www.wn.se/), de har samma programvara, och samma version.
Den funkar utan problem i Chrome
Smultron
2013-09-19, 05:35
Konstigt. Har Windows 8 och inga problem att komma åt forumet med Google Chrome. Använder chrome just nu när jag skriver detta.:)
Jag tror att det är Googleannonser som är boven. Jag har en del tillägg i Chrome, som blockar annonser och när jag försöker komma åt forumet, så visas spinnern för nåt med "google ads".
/Netwolf
Kalimera
2013-09-19, 14:38
Jag tror att det är Googleannonser som är boven. Jag har en del tillägg i Chrome, som blockar annonserBlockar Google sina egna annonser?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.