handdator

Visa fullständig version : Skumt om privat meddelande


Janérik
2006-02-28, 21:58
Hej!
Jag har varit borta några dagar och inte haft tid att ägna mej åt Kalimera. Idag var jag hem fram och tillbaks och såg då att jag hade fått ett mail om att jag har ett nytt privat meddelande här på Kalimera från någon som jag inte minns namnet på och som jag inte kände igen. Nu har jag fel dator med mej och kan inte läsa det mailet på nytt och något nytt privat meddelande finns inte heller. Något irriterande då jag inte kommer mej hem före torsdag kväll sent för att kolla hur mailet egentligen såg ut, jag blir ju lite fundersam på vad som har hänt. Det kan väl inte vara så att meddelandet försvinner om man inte öppnat det inom ett visst antal dagar (6 dagar sedan jag var inloggad senast)?

Mvh Janérik

Hasse
2006-02-28, 22:03
Du har ett annat privat mail i din inbox nu, Janérik.


Hasse:cool:

Janérik
2006-02-28, 22:09
Jepp, tack för förklarningen.

Mvh Janérik

Kalimera
2006-03-01, 13:52
Konstigheterna med PM beror på en spamkampanj från en website, det är alltså inget fel som ligger bakom. Kalimeras PM-funktion ska naturligtvis inte användas för sådant. Är det fler utöver dem som redan kontaktat oss som fått PM som ni undrar över, hör gärna av er med ett PM till mig eller moderatorerna.

Janne / Kalimera