handdator

Visa fullständig version : Plakias


JohnS
2013-09-01, 19:23
Vi reiser til Plakias på Kreta om to uker. Vi har bare stoppet der på en biltur for en del år siden for bading og lunch, så vi er ikkje kjent der, men stedet virket trivelig. Noen som har tips om tavernaer som er gode, eller som bør unngås? Andre ideer til opplevelser? Vi kommer til å disponere bil det meste av tiden, så steder som bør besøkes i dagstur-avstand uten altfor lang kjøring er også interessante. Vi har vært flere ganger vest for Plakias, så vi har tenkt å orientere oss mest østover, hvor vi bare er godt kjente i Matala og Aghi Galini.

Hasse
2013-09-01, 19:44
Hej John

Kolla i din mail nu !


/Hasse:cool:

JohnS
2013-09-01, 20:28
Inkorgen er tom, og jeg får heller ikke sende melding.... Er det nye EU-regler for oss som er utenfor? :confused: ;)

Hasse
2013-09-01, 20:30
Inte inkorgen här, din "chania-mail" menar jag.



/Hasse:cool:

JohnS
2013-09-01, 21:01
Chania-mailen er på vei til å forsvinne, så jeg har ikke benyttet den på lenge, er bare innom et par ganger i måneden og sjekker.

Hjertelig takk for reisebeskrivelsen!! Jeg har bare lest begynnelsen ennå, men er kommet akkurat så langt at jeg oppdaget at vi faktisk skal bo på samme hotell som dere bodde på! Skal skrive ut og finlese seinere. Takk igjen!

JohnS
2013-09-01, 22:42
Fantastisk Hasse! Printer ut reisebeskrivelsen din for å ta med på turen! Mitt eneste problem er at jeg er kommet omtrent til side 40, har ikke mer papir i printeren, og det er ennå minst to dager igjen! Skal skaffe mer papir i morgen!