handdator

Visa fullständig version : Fourni och Samos


Eva L
2006-02-28, 14:02
Nu är flygstolen bokad tack vare alla vackra bilder som Arne och Birgitta under årens lopp visat från sina resor till Fourni. Gissar att det blir en bra mix av upplevelser att kombinera dessa två öar som jag aldrig tidigare besökt.

Eva

Kalimera
2006-02-28, 14:28
Nu är flygstolen bokad tack vare alla vackra bilder som Arne och Birgitta under årens lopp visat från sina resor till Fourni. Gissar att det blir en bra mix av upplevelser att kombinera dessa två öar som jag aldrig tidigare besökt.

EvaGrattis! Samos och Fourni är en perfekt kombination. Så bra att vi funderar på att göra samma tripp i sommar eller i höst. :)

Eva L
2006-02-28, 20:37
Biljetterna var riktigt billiga. Drygt 900 kr per väg inkl mat på flyget.

Eva

Rossa
2006-03-10, 11:44
Hej Eva,
Vi har också funderat på Fourni i sommar, det verkar vara en underbar ö. Jag blev så nyfiken när jag läste priset på era flygstolar, var har ni hittat detta erbjudandet? Det billigaste jag har lyckats hitta är till Rodos och då är priset ca 2.500:- . Jag skulle bli otroligt glad om du skrev och berätta, det finns ju roligare saker att lägga pengar på en biljetten.
Rossa.

Eva L
2006-03-10, 15:25
Jag handlade mina oneway biljetter på internet hos Apollo. Drygt 800 kr per biljett och med tillägg för mat på planet blev det ca 950 kr. Minns inte exakt på kronan.

Eva