handdator

Visa fullständig version : Flygbiljett säljes!


solstråle
2006-02-27, 19:41
Hej!
På grund av ändrade planer har jag en flygbiljett (Köpenhamn-Athen-Köpenhamn) med SAS, vilken jag säljer för 1700:- inkl kostnaden för namnändring. Avresan är den 11 juni och hemresan är den 26 juni.
Är någon intresserad så maila mig privat.
Det blir inte alltid som man tror!

solstråle
2006-03-29, 19:43
Hej!
Jag har fortfarande inte sålt min biljett och jag tycker det är synd om den bara ska kastas bort. Om någon är intresserad så kan priset diskuteras även om jag från början hade tänkt att få lika mycket för den som den kostat mig.

Peter
2006-03-29, 22:39
Jag studsade högt redan vid ditt första inlägg, men nu börjar du bli riktigt besvärlig. Ang_elx :o

Jag bor strax utanför Malmö och är ledig den tiden. Men jag hade inte tänkt åka då. I alla fall inte två veckor. Men jag ska fundera lite till då. En rejäl funderare mellan mig, plånboken och ev planering... Ang_elx :cool: Så jag lovar absolut ingenting. Men det är ju gott om tid kvar.

Peter - Allmänt kinkig, och motvillig att lämna "bröderna bus" på Kattpang i två veckor...

Elisabet
2006-03-29, 22:55
En rejäl funderare mellan mig, plånboken och ev planering... Ang_elx :cool: Om du och plånboken säger ja, men planeringen nej, så kan du ju köpa den och ge den till mig bye_bye

Peter
2006-03-30, 01:15
Om du och plånboken säger ja, men planeringen nej, så kan du ju köpa den och ge den till mig bye_bye

Du känner ju till min fenomenala, och totala, oförmåga att vara allvarlig längre än knappt tre sekunder, så jag lade mitt svar på Caféet... :D

Peter

solstråle
2006-04-05, 21:54
Det är väl inget att tveka påflabb_flab
Tänk dig den hemska tanken att biljetten ligger i papperskorgen och en betald flygstol till Athen får stå tom:eek:

Men det är väl tyvärr så att det inte bara är biljetten som kostar.

solstråle
2006-05-08, 18:58
Min flygbiljett är tyvärr fortfarande inte såld och kanske kan det bero på att det bara är en biljett. Jag var idag inne på SAS hemsida och de har tor- biljetter med samma avgångar (samma flyg) som min, 2539:- kostar en sådan biljett så det är ju ett alternativ om man är två eller fler.
08:15CPH 12:25ATH 3:10 SK777
14:25ATH 16:45CPH 3:20 SK778
Nu är det inte länge kvar!

solstråle
2006-05-13, 17:43
Jag var inne på SAS.se idag och en biljett var ytterligare ett par hundra billigare, 2354:-. Vill bara fresta er lite:D