handdator

Visa fullständig version : Fotoalbum Amorgos och Folegandros


Thira
2013-07-19, 15:00
Nu finns det fotoalbum från öarna jag besökte (ett för varje ö utom Naxos och Ios, där jag var så kort tid.) Om någon har lust att se.

//Thira som hoppas att detta nu hamnat under rätt rubrik i forumet (hittade ingen specifik för fotoalbum)
bye_bye

yannis
2013-07-21, 13:48
Det är så trevligt att titta på andras fotoalbum här på forumet.
I ditt fall, Thira, är det tre öar som vi själva besökt.
Och då kommer tankarna;
Där har vi suttit och tittat på solnedgången.
Denna taverna har vi besökt.
Där har vi gått,
Det där stället måste vi hitta till för där har vi aldrig varit.
Och så vidare.

Det är riktigt tur att vi återvänder till Amorgos den 30 september för en vecka, Amorgos-tarmen körde igång igår morse, när jag tittade på dina bilder därifrån.
Tack för att jag fick följa med!
Birgitta.

kize
2013-07-21, 14:20
Vilka fina bilder! Har inte besökt dessa öar ännu, men nu blev jag riktigt sugen på det. Får nog lov att planera in ett besök nästa sommar.

Thira
2013-07-21, 18:12
Tack för snälla ord.
Det är jättekul om även jag nu kan vara med och inspirera någon att resa till dessa öar. Det är den bästa resa jag gjort någonsin till Grekland och det är mycket tack vare alla resebrev och fotoalbum här på Kalimera som jag valde just dem.
Yannis - Birgitta: Ni är ena lyckostar som har ännu en resa till Amorgos framför er.
Kize, det tycker jag absolut du ska göra. Jag bodde ju endast i Aegiali nu men tror det mest ultimata är att bo några dagar i Katapola och några i Aegiali. Kanske även i Chora?

Kalimera
2013-07-22, 10:14
Tack snälla för alla fina bilder! Kul att du skrev och berättade också! klapp_klap

Alala
2013-07-22, 13:45
Det var fina bilder det. Tack för att man fick titta! Ojdå, så många öar det finns kvar man borde hinna resa till! _B-anana

/ Anne