Visa fullständig version : Välförtjänt Kalimeraberöm.
Sevasti & Eleni
2013-07-13, 09:29
Blekinge Läns Tidning har idag ett reportage om Amorgos där man beskriver Kalimera som det "utmärkta Greklandsforumet Kalimera.nu". Välförtjänt beröm, Janneklapp_klapklapp_klap
Siw o Lenabye_byebye_bye
Kalimera
2013-07-14, 09:41
Blekinge Läns Tidning har idag ett reportage om Amorgos där man beskriver Kalimera som det "utmärkta Greklandsforumet Kalimera.nu".Det var trevlig. :)
Jag lånade tidningen av en granne. Lite konstigt reportage tycker jag. Det handlade om Amorgos men en bild var från Folegandros och en annan från Tinos. :confused:
Sevasti & Eleni
2013-07-14, 19:01
Ja lite märkligt kan man tycka:confused: Amorgos verkar ju vara en fin ö, det måste väl finnas massor av fotomotiv där:)
Artikeln med bilder publicerades i vår lokaltidning för några veckor sedan. Jag reagerade också på bilderna men texten under bilderna var rätt.
Eva
Någon som vet om artikeln finns att läsa på nätet?
Bodster
Bodster
Eller om nån kan scanna in den..
/Netwolf
Kalimera
2013-07-14, 20:12
Eller om nån kan scanna in den..Det var inte mycket till reportage, en halv sida på sin höjd. Det stod att Amorgos var grekernas favoritö, och att öborna var vänliga. Mycket mer än så var det inte.
Det var inte mycket till reportage, en halv sida på sin höjd. Det stod att Amorgos var grekernas favoritö, och att öborna var vänliga. Mycket mer än så var det inte.
Inte precis någon nyhet för oss Kalimera-medlemmar. Inte heller att Kalimera är en toppenbra Greklands-sajt.
Kul Janne! klapp_klap
:) Masse
Inte precis någon nyhet för oss Kalimera-medlemmar. Inte heller att Kalimera är en toppenbra Greklands-sajt.
Kul Janne! klapp_klap
:) Masse
Efter en lång stunds småpratande om ditt och datt med vår mycket trevliga värdinna på Tinos nu var jag tvungen att visa henne Jannes fina e-guide om Tinos och hon blev mäkta imponerad av omfånget (texten och alla fina bilder) även om hon inte förstod vad det stod så kunde hon se att den var gedigen!!! "He know more about Tinos than I do" sa hon och skrattade imponerat. Så det finns anhängare lite varstans... klapp_klap
MVH zakka
Kalimera
2013-07-15, 14:40
He know more about Tinos than I do" sa hon och skrattade imponerat. Så det finns anhängare lite varstans... Kul! klapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.