handdator

Visa fullständig version : Pension Anna Katapola


kriskors
2013-06-26, 22:07
Hej, undrar om någon känner till kontakt-info till Pension Anna i Katapola, Amorgos, websida emajl, tlf. etc? skulle vilja boka till resa i augusti. Allt gott Kristian

Tom
2013-06-26, 22:22
http://www.studioanna-amorgos.com/
/ Tom

kriskors
2013-06-26, 23:15
hej tom, tack för länk, fast tror det är ett till ett annat hotell, tänkte på pension Anna, inte studios Anna

Tom
2013-06-27, 12:35
Jag tror det är samma ! :confused: Ngn som vet till 100% ?
/Tom

Arne
2013-06-27, 14:38
Annas ja, vi tror att det är ett ställe vi bott på i Katapola. Nu är vi vid stugan på Skäret och kommer ej hem till huset i Umeå förrän på söndag. Då kan vi kolla i våra dokument.

Det ställe vi tänker på, är beläget just 100 meter upp från Hamnen i Katapola. Vi hade ett underbart boende där. Dock var det ej havsutsikt från vår balkong. Därifrån hade vi utsikt mot gränden samt en liten kyrka på andra sidan gränden.

Det fanns dock en takaltan där det var havsutsikt värt namnet.

Vi återkommer i ärendet.

Arne och Birgitta

kriskors
2013-06-27, 19:04
Hej, ja, jag tror det är det huset som ligger till vänster i hamnen ca 100 m. när man kommer med färjan, ryktet jag har är att pension anna har lite rimligare priser, skulle oxå vara familjär och ha en trevlig trädgård, återkom gärna med info! :-) mvh Kristian

Tom
2013-06-27, 19:14
Kan du/ni få rimligare priser i Augusti än på Studio Anna är det bara att gratta ! Betänk att priserna på webbsidan oftast är prutbara.
/ Tom

Arne
2013-06-28, 07:30
Ur gamla reserapporter har vi återkallat minnet av vårt Pensionat i Katapola där vi bodde i några dagar för sådär tre år sedan.

Det var ett irrelevant stickspår. Pensionatet hette Villa Katapoliani 1.
För övrigt ett bra alternativ. Vi gav 35 € per natt.

Arne

yannis
2013-06-28, 10:41
Det där med pension/studio Anna verkar vara lite rörigt på Amorgos. Kanske för att så många heter Anna i Grekland.
Kriskors, om du går in på HOTELL här ovanför på Kalimers hemsida och slår på Amorgos finns det ett hotell som heter Alexandros studios and rooms. Annonsen avslutas med: "Välkommen till Anna!"
Tittar man på hemsidan är det inte samma hemsida som den Tom lämnade dig.
Kan det vara den du menar?? På den hemsidan finns uppgifter hur man når dem.
Birgitta.

Kalimera
2013-06-28, 11:02
Annonsen avslutas med: "Välkommen till Anna!"Tyvärr var det fel i texten.

yannis
2013-06-28, 11:44
Aha, Janne.
Men det ser ganska mysigt ut!!
Birgitta, som letar boende i september eller oktober på Amorgos. :)

Kalimera
2013-06-28, 12:58
Men det ser ganska mysigt ut!!Absolut. :)

kriskors
2013-06-28, 23:41
Hej, det var det här ställe jag googlade mig fram till efter att ha kollat en tråd på kalimera som pratade om att det var trevligt och lite billigare alternativ i hamnen..ingen kontaktinfo dock, och reservationen funkar inte till annat än två andra alternativ, Kristian

http://www.vacation-cyclades.com/hotels/amorgos/anna/