handdator

Visa fullständig version : Abonnemang


xenos
2006-02-22, 06:47
Alltså

Jag vill ha en snobbigare mobiltelefon.
Har Comvik abbonemang idag.
Jag kan få en bättre lur med nytt abbonemang, beredd betala lite för det.

Men, vilket abonnemang ska jag inte ha i Grekland?
Eller, vilka abonnemang är fullgoda i Grekland?
Vill ju kunna biluthyrare vid startproblem...

Lefteris

Kikh
2006-02-22, 13:02
Hejsan!

Jag använder ett grekiskt Vodafone kontantkort när jag är i Grekland. Det har fungerat utmärkt både i Aten och på Kreta, i stad som i avkrokar utan problem med täckning (på annat än kontantkortet då...:). Jag ringer och sms:ar både Grekland, England och Sverige utan problem, detta trots att jag har en operatörslåst Comviq telefon. Kanske du ska satsa på ett Vodafone-abonemang?

Kikh

Izza
2006-02-22, 14:03
Hej hej.
Jag köpte ett grekiskt kontantkort i somras (vodafone) att ha i min svenska operatörslåsta mobil (vodafone) gissa om det knasade sig när mobil inte "tog emot" det grekiska simkortet.
Men Comviq kanske är lite bättre där :)

MVH Elsa

xenos
2006-02-23, 07:34
Alltså
Lefteris

Janerik har inte du synpunkter på detta?
Tack.
Lefterisen

xenos
2006-02-24, 06:45
Ur en grekisk resenärs perspektiv,alltså...:


Vilken operatör är olämplig i Grkeland. Vilken är bättre än andra?
Är frågorna fel ställda?

Lefteris...

inkfish
2006-02-24, 12:11
Det är svårt att svara på Erik! Jag skulle tro att alla de stora operatörerna har lika bra täckning i Grekland.

Själv har jag Vodafone som hade täckning i princip överallt där jag var på Karpathos och Rodos.

xenos
2006-02-24, 16:03
[QUOTE=inkfish]Det är svårt att svara på Erik!


Tack i alla fall!
Elefteris

ciakoohler
2006-02-24, 17:29
Tack i alla fall!
Elefteris[/quote]
Mitt Comviq abb har alltid fungerat oklanderligt i Grekland.Cia

Janérik
2006-02-28, 21:36
Janerik har inte du synpunkter på detta?
Tack.
Lefterisen
Ja, nånstans måste väl Comvik fungera, kanske i Grekland men inte här i Sverige. Vi som bor här i norr har tyärr bara en operatör att välja på och det är Telia, alla andra har så dålig täckning så de är inte användbara om man ska röra på sej lite.

Mvh Janérik

Zanét
2006-02-28, 21:56
Vilken operatör är olämplig i Grkeland. Vilken är bättre än andra?Lefteris...
Hej Erik,

Vet att det inte är till din hjälp eller svar på din fråga, men jag tror det är jättsvårt att svara på vilken grekisk operatör som är olämplig eller inte.

Vi har använt Comviq kontantkort under flera år och utan problem. I somras inköptes även ett grekiskt kontantkort från en operatör som heter Q-Telecom/MyQ, även det utan problem.

//Zanét bye_bye