handdator

Visa fullständig version : Mina drömmars Grekland

Riitta
2006-02-21, 17:43
Var det ingen som drömde om att åka till Kalymnos:eek:
Eller läste jag slarvigt på listan:confused:

Riittabye_bye

inkfish
2006-02-21, 17:49
flabb_flab

Stackare, du låter chockad:D

Elisabet
2006-02-21, 18:10
Alla har väl varit där :)

Ruby
2006-02-21, 18:12
Alla har väl varit där :)Precis vad jag också tänkte! :rolleyes: Jag har varit där t.ex...

Ruby

Riitta
2006-02-21, 18:30
Nu tror väl alla att dit skall man inte åka:o
Fast det skall man minst varannat år:D

Riittabye_bye

Aase
2006-02-21, 20:49
Jag håller med. Vi var inte på Kalymnos förra året, gissa vad det kändes konstigt. Nu blev det ju Symi, Tilos och Karpathos och det är ju inte så dumt det heller hmmmm.
Åse

Marianne
2006-02-22, 15:41
Visst skulle man väl tro att det är så att väldigt få har varit på Amorgos och Karpathos jämfört med på Kalymnos!?!?:confused:
Vi skulle ju bara ange vilka platser vi drömmer om, som vi inte varit på.
Att man sen kanske kan längta mer tillbaka till Amorgos och Karpathos, det är ju en annan historia.Ang_elx

Marianne, som bara "längtar tillbaka"bye_bye

Kalimera
2006-02-23, 08:17
Eller läste jag slarvigt på listan
Nej Riitta, du läste rätt. Kalymnos fick bara ströröster. Men du får trösta dig med att många andra platser också bara fick ströröster, som Ikaria, Ios, Hydra och Symi. Naturligtvis är det så att många redan varit där. :rolleyes:

Att Amorgos och Karpathos hamnade i topp beror säkert på att det har skrivits så mycket om dem. Du får skriva mer om Kalymnos Riitta. ;)

malou
2006-04-04, 22:39
Eller läste jag slarvigt på listan:confused: Riittabye_bye

Kanskje alle som drømmer om Kalymnos var slarvige med å stemme. Antakelig for opptatt med å planlegge reisen dit - eller med å ta seg over med båten til Telendos i fantasien. Muligens ble tanken på Smuggler's så overveldende at det ikke ble rom og tid for å delta i avstemningen? I så fall betyr det vel ganske enkelt at Kalymnos er et drømmested.....

bye_bye Malou