handdator

Visa fullständig version : Hotell Venus ??


CamillaN
2006-02-21, 17:52
Är det någon som bott på eller känner till Hotell Venus i Rhodos stad och kan berätta något om hur det är där ??

//Camilla.

Souzi
2006-03-30, 10:44
Hej hej!

Bodde där förra året. Inget höjdar hotell direkt.
Dusch som inte fungerade, översvämning på balkongen pga kondens från ac och en massa oljud från intill liggande karaoke bar. Så jag rekommenderar att du försöker hitta ett annat hotell.

Ha det så bra!

CamillaN
2006-03-31, 11:06
Tack för svaret !
Det låter ju inte trevligt med ofungerande dusch o översvämning :(
Hoppas vi har bättre tur...
Vad gäller karaoken så hinner dom förhoppningsvis stänga innan vi lägger oss .. ;) ;)

Hur var det annars, personalen, poolen, frukosten ... ??
Vet du vilken restaurang Jason är ... ligger Venus nära där ??

//Camilla.

Souzi
2006-04-11, 09:17
Hej!

Personalen sa inte så mycket. Fick ingen uppfattning om dom direkt. Bodde där 3 veckor förra sommaren. Bad dom att laga duschen, men inget hände. Poolen var liten å smutsig.
Men du kommer säkert att ha en toppen semester ändå. FÖR DU KOMMER JU ATT VARA PÅ RHODOS! :)

Tack för svaret !
Det låter ju inte trevligt med ofungerande dusch o översvämning :(
Hoppas vi har bättre tur...
Vad gäller karaoken så hinner dom förhoppningsvis stänga innan vi lägger oss .. ;) ;)

Hur var det annars, personalen, poolen, frukosten ... ??
Vet du vilken restaurang Jason är ... ligger Venus nära där ??

//Camilla.

IngelaE
2006-04-11, 09:51
Mycket bero väl på vad man betalar för
Man får det man betalar för...

ciakoohler
2006-04-11, 10:03
Vad gäller karaoken så hinner dom förhoppningsvis stänga innan vi lägger oss .. ;) ;)


Vet du vilken restaurang Jason är ... ligger Venus nära där ??

//Camilla.

Vet inte om Jason ligger nära Venus,men Jason är första klassens turistfälla.Bara som em varning.

CamillaN
2006-04-11, 15:56
Vet inte om Jason ligger nära Venus,men Jason är första klassens turistfälla.Bara som em varning.

Tack för era svar !!
Ja Jason är inget för oss, bara att den vet jag var den är och fick för mej att kanske Venus låg i närheten där nånstans.

//Camilla.

Stusse
2006-04-12, 10:23
Hej
Om jag inte kommer i håg fel så ligger Jason i hörnan på Griva street och Kritis, kan alltså inte vara så långt.

CamillaN
2006-04-12, 11:09
Hej
Om jag inte kommer i håg fel så ligger Jason i hörnan på Griva street och Kritis, kan alltså inte vara så långt.

Tack vad bra, då ska jag kolla där. Har letat på nätet men inte hittat....
//Camilla.

boxmaier
2006-05-10, 13:43
Ja hotell Venus ligger ca 50 m fra Jason i krysset mellom Griva og Mandilara street.

Downhill
2006-07-20, 11:19
Det verkar som om man har bokat ett kanonhotell... Men billigt var det ju iaf. :)


Jag får väl återkomma efter vistelsen där och meddela om de har bättrat sig eller inte.

CamillaN
2006-07-20, 11:44
Vi bodde ju där nu slutet juni början juli. Var OK, trevlig personal o frukosten helt OK. Den enda som vi tyckte var lite dåligt var städningen. Visst var det lite blött ibland på balkongen från kondens från AC som någon skrev här, men det var mest lite i kanten så det var ingen större fara bara man tänkte på att inte låta handduken hänga ner i golvet. Duschen hade vi inga problem med o trycket var bra till skillnad mot vissa andra ställen. Poolen testade vi inte så den har jag ingen uppfattning om.
Läget är jättebra o man hörde ju lite från gatan men inget som vi blev störda av.

Berätta gärna när du kommer hem vad ni tyckte.

//Camilla

CamillaN
2006-09-27, 11:26
Det verkar som om man har bokat ett kanonhotell... Men billigt var det ju iaf. :) Jag får väl återkomma efter vistelsen där och meddela om de har bättrat sig eller inte.

Har du varit iväg och vad tyckte du nu om hotellet ??
//Camilla.