handdator

Visa fullständig version : Hotell Europa i Rhodos stad


Mysan
2006-02-21, 14:36
bye_bye Någon som vet nått om ovanstående hotell? Vi ska bo där när vi åker ner i juni. Att det ligger mitt i smeten vid en bargata och bara 30 m från sjukhuset det vet jag redan och förväntar mig inga tysta nätter. Men hur är hotellet? Nån som vet?

Lissi
2006-02-21, 14:41
Vi bodde där EN natt i somras då vi skulle till Symi....Hotellet var väl OK med ett hyfsat rum och med en balkong snett mot havet för vår del, men som Du själv säger, mitt i smeten och vi sov inte många sekunder den natten! Oj vilket liv det var från alla discon runt om....Stilla myskvällar på balkongen blir det nog inte, men ni vet ju om läget och då kan ni ju heller inte bli besvikna. Dessutom så får man ju inte de bästa rummen när det bara är en "transitnatt" bokat av resebyrån! Ett bra läge i Rhodos stad är det dock och nära till stranden!

Lissi

ciakoohler
2006-02-21, 16:41
Sjukhuset ligger väl inte däer ,mitt i smeten!!!?
bye_bye Någon som vet nått om ovanstående hotell? Vi ska bo där när vi åker ner i juni. Att det ligger mitt i smeten vid en bargata och bara 30 m från sjukhuset det vet jag redan och förväntar mig inga tysta nätter. Men hur är hotellet? Nån som vet?

inkfish
2006-02-21, 16:43
Jag tror att det finns två sjukhus. Det jag varit på är ett stort, relativt nybyggt sjukhus som ligger på en höjd högt över Rodos stad, man passerar en massa bostadskvarter på väg från "hotell-Rodos".

Sen tror jag att det finns nåt äldre kvar nere i stan också. Men jag vet inte var det ligger.

Mysan
2006-02-21, 16:56
För vår del är det det gamla jag menar. Mitt inne i smeten på oktobrestreet (vill jag ha för mig att gatan hette:confused: ). Det blir nog party party party dygnet runt klapp_klap