handdator

Visa fullständig version : Redan Juni


UGO
2013-05-31, 12:16
Oj vad tiden går.. Redan 1.a Juni imorgon och 05:45 går planet till Athen och sedan som vanligt båt ut till Egina, där vi stannar 4 veckor.
Ska bli intressant och se vilka förändring som skett, och hur man mår på ön, och hur pistagenötsträden mår.. Ett förhandstips är ganska bram trots allt. Böcker är packade, bla en bok om Bruce Dickinson inför Iron Maidens konsert i Juli...
12:30 lunch, sista mötet mellan 13:30 - 15:30, sen loggout.
Lördag söndag pyssel i huset, middag hos Chris på Togramma på kvällarna. Måndag iväg till Marathonas och träffa Panos och Maria.. och därefter är man nog nere i varv och inte planerat ett endaste något.
Vänligen, Ulf

Masse
2013-05-31, 15:28
Tänk en hel månad på Egina! Hade jag gärna gjort också, men tyvärr inte läge för det just nu. Kanske en vecka i höst. Vi får se. Men tills dess.......

....... hoppas jag att jag och övriga Egina-vänner här på Kalimera får gotta oss i lite rapporter från dig om vår kära ö. Hoppas att allt är väl därnere och att vännerna har hyfsad fart på verksamheten och sin försörjning.

Ha många sköna dagar på Egina Ulf!

:) Masse

Kalimera
2013-05-31, 18:02
Trevlig resa Ulf! bye_bye

lolis
2013-05-31, 19:42
Trevlig resa Ulf.
Kanske vi syns i morgon bitti ska med samma plan :)

Masse
2013-05-31, 23:02
............och 05:45 går planet till Athen och sedan som vanligt båt ut till Egina ....


Oj, såg inte det innan, men vilken kanonfin flygtid ni har!!!!!!! Då hinner man faktiskt ju faktiskt ut till Egina lagom till lunch. Ang_elx Sådana flygtider gillar vi skarpt. Grattis! Eftersom en del inte gillar så tidiga avgångar kan det ju dessutom ofta bli bra pris.

:) Masse

mamma mu
2013-06-02, 21:15
Trevlig resa till "min" ö. Då är ni redan på plats nu då, så härligt. Hälsa till Chris från Visby o Gotland. Jag bor alltid i Agia Marina när jag är där och jag har hört av de som var nere i påskas att Pablo o Lia har öppnat upp restaurangen Votsalos igen, på huvudgatan. Trevligt att någon vågar satsa och inte bara slår igen. September blir det för min del i år. Ha det så himla gott där nere bye_bye

Netwolf
2013-06-02, 23:07
Trevlig resa! Tänk 4 veckor på Egina. Inte utan att man blir avundsjuk!

/Netwolf

nickelena
2013-06-04, 11:34
Hoppas ni har det gôtt på Egina!!! Kan tro att ni njuter varje minut.
Vi anländer fredagen den 21 till Agia Marina. Ska bli spännande att återse ön, drygt 10 år sen vi var där - närmare 15 kanske när jag börjar tänka efter...

Lenabye_bye