handdator

Visa fullständig version : Har vi missat nåt?


elisabethk
2013-05-29, 22:58
Hej!
Till,midsommar åker vi till Skopelos för tredje gången. Har för mig att jag läst om någon taverna högt upp i Kastro som skulle ha så god mat. Vi hittade ett mysigt ställe högt upp där de serverade dryck o glass, men ingen mat. Farbrorn som ägde det stället har en vovve som han går med i hamnen varje dag. Finns det något ställe däromkring som serverar mat?
Mvh
Elisabethk

Mette
2013-05-30, 13:59
Ja, du skal højere op ad trapperne, så ligger Anatoli, ved kastro

elisabethk
2013-05-30, 14:57
Den servering vi var på med mannen med hunden låg ju längst upp tyckte jag. Är denna taverna i närheten av den?

Kalimera
2013-05-30, 17:28
http://www.kalimera.se/bilder/bilder/skopelos_anatoli.jpg

Tavernan ser ut så här.

elisabethk
2013-05-30, 23:12
Tack snälla ni!
Ja denna taverna har vi missat. Möjligtvis har det kanske varit stängt. Har de öppet både lunch och middag? Har de god mat?
Elisabethk

Kalimera
2013-05-31, 09:43
Har de öppet både lunch och middag? Har de god mat?Jag har bara ätit där på kvällen. Bilden ovan tog jag på dagen, och då var det inte öppet. Men de kan ju ha öppet fast det inte var det när vi var där. Maten var jättegod. Ibland har de levande musik, och då är det ännu trevligare. God mat, levande musik och fantastisk utsikt. Kan inte bli bättre. :)

kari
2013-05-31, 12:22
Jag har bara ätit där på kvällen. Bilden ovan tog jag på dagen, och då var det inte öppet. Men de kan ju ha öppet fast det inte var det när vi var där. Maten var jättegod. Ibland har de levande musik, och då är det ännu trevligare. God mat, levande musik och fantastisk utsikt. Kan inte bli bättre. :)

Enig i at det er et fantastisk sted :)
- vi spiste også om kvelden, de hadde ikke oppe til lunsj bye_bye