Visa fullständig version : Billiga resor
För den som kan hoppa på en resa med kort varsel går det att få en flygstol från Arlanda till Rhodos för 299 kr. Alledles perfekt för någon kanske. Tänk att få tillbringa 22 dagar på Tilos eller en resa till Parga för 599 kr. Önskar nästan att jag vore pensionär och bara kunde sätta mig på planet;) även om vi har underbart sommarväder här hemma.
Eva
Inte behöver man vara pensionär för det, restresorna är alltid billiga precis innan skolorna slutar. Ta semester :D
Vi hade hoppats på riktigt riktigt billiga, något i den prisklass du nämner, men fick nöja oss med 1 898kr, en vecka flyg och boende i Kykladerna, var vi hamnar står än så länge skrivet i stjärnorna :eek: :)
Inte behöver man vara pensionär för det, restresorna är alltid billiga precis innan skolorna slutar. Ta semester :D
Vi hade hoppats på riktigt riktigt billiga, något i den prisklass du nämner, men fick nöja oss med 1 898kr, en vecka flyg och boende i Kykladerna, var vi hamnar står än så länge skrivet i stjärnorna :eek: :)
Låter väl jättebra. Tyvärr kan jag inte ta semester med så kort varsel. Gäller nog för de flesta i vårt land. Jag vet att resorna alltid är billiga strax före skolavslutningen men i år har alla pratat om hur dyra resorna är så då kändes det som extra kul att allt är normalt. Kanske det ovanligt fina försommarvädret bidrar eller är det bara i norrland som vi har riktigt fint väder?
Eva
Jag menade inte heller att ta semester med kort varsel, man planerar in semester och väntar med att boka.
Jag menade inte heller att ta semester med kort varsel, man planerar in semester och väntar med att boka.
Jag vet har gjort så vid något tillfälle. Fast numera kommer jag mig inte riktigt för och sen ska man ju ta sig de 70 milen till Stockholm också.
Eva
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.