handdator

Visa fullständig version : Färja till skopelos


theresa
2013-05-23, 22:35
Hej!

Jag försöker boka Passagerarfärjan Pegasus från deras hemsida så att jag med säkerhet vet att vi får biljetter, jag vill inte åka någon snabb båt :o

men sidan är så krånglig, den översätter bara vissa delar till svenska resten står på Grekiska, jag kan läsa lite Grekiska så jag förstår det mesta, men mitt problem är att när jag ska boka resan hem tillbaka till Skiathos så står det Skiathos på Grekiska, men när jag klickar på ok knappen ändras färdrutten till att det står : utresa Skiathos - Skopelos (vilket är rätt) men hemresan står det: Skopelos - Sporaderna :confused: vad menas med det? har jag gjort något fel ändå eller är det skiathos dom menar?


Finns det någon här som kan hjälpa mej med detta, eller kan jag lugnt boka på plats utan att det blir slutsålt :confused:

Vi landar på Skiathos Lördagen den 24 augusti kl.10.30

Tacksam för snabb hjälp klapp_klapbye_bye

Katta
2013-05-23, 22:56
Jag tror inte du behöver oroa dig! :)
Vi har åkt många gånger från Skiathos vidare till Alonissos (Skopelos däremellan) i augusti och aldrig förbokat någon färja.
Inte ens i juli eller början av augusti har vi blivit utan biljetter.

theresa
2013-05-24, 09:04
Tack Katta klapp_klap nu känns det lite lugnare, då bokar jag på plats istället så jag vet att vi kommer på rätt båt :Dbye_bye