Visa fullständig version : 5 dagar kvar till Kalymnosresan
Sevasti & Eleni
2013-05-12, 15:59
Efter en mycket jobbig och ofantligt sorglig tid är det nu 5 dagar kvar tills vi åker till fantastiska Kalymnos, något som vi tidvis inte har trott skulle vara möjlig att genomföra. "Vår" ö kommer att hjälpa oss återhämta oss och få tillbaka krafter och livsglädje:)
Längtan dit är stor.
Siw o Lenabye_byebye_bye
Hjalta99
2013-05-12, 16:06
Efter en mycket jobbig och ofantligt sorglig tid är det nu 5 dagar kvar tills vi åker till fantastiska Kalymnos, något som vi tidvis inte har trott skulle vara möjlig att genomföra. "Vår" ö kommer att hjälpa oss återhämta oss och få tillbaka krafter och livsglädje:)
Längtan dit är stor.
Siw o Lenabye_byebye_bye
Hej!
Kalymnos har en förunderlig förmåga att läka. Naturligtvis kommer resan att ge er allt ni önskar för att hämta krafter och livsglädje! Ha en underbar resa och njut. Jag får vänta till september innan jag får åka paradiset.
/Eva
Monica P
2013-05-12, 16:06
Det låter bra.
Sevasti & Eleni
2013-05-13, 08:06
Hej!
Kalymnos har en förunderlig förmåga att läka. Naturligtvis kommer resan att ge er allt ni önskar för att hämta krafter och livsglädje! Ha en underbar resa och njut. Jag får vänta till september innan jag får åka paradiset.
/Eva
Hej Eva.
Visst är det så att Kalymnos har förmågan att läka:) Just nu behöver vi lugnet, ron, atmosfären och miljön på denna ö som har allt vi behöver.
Vi önskar dig en trevlig resa i september:)
Siw o Lenabye_byebye_bye
Kalimera
2013-05-13, 08:58
"Vår" ö kommer att hjälpa oss återhämta oss och få tillbaka krafter och livsglädje:)Kalymnos och Telendos kommer säkert hjälpa er att får krafterna tillbaka. Trevlig resa! bye_bye
Trevlig resa:) Vi har just kommit hem från ett härligt Påskfirande och allmänt väldigt härlig semester från Kalymnosklapp_klap Mellan 27-29 grader hela tiden och inte en droppe regn på 14 dagar:)
Riittabye_bye
Jeg ønsker dere en deilig ferie på Kalymnos, som virkelig vil lade batteriene, Sevasti & Eleni :D - med samme deilige vær som Riitta hadde :D
Velkommen hjem, Riitta bye_bye
Sevasti & Eleni
2013-05-13, 19:02
Tack alla för vänliga tankar:)
God tur kjære Siw og Lena!
Kalymnos er den beste medisin!
Ha det godtbye_bye
Astri
Trevlig resa..KALYMNOS..blir det för mig också inom en snar framtid,,men först KEFALONIA!!....bye_bye
Det låter härligt. :P längtar till värmen jag med. :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.