handdator

Visa fullständig version : Snart.....


seaside
2013-05-08, 11:21
Det är "bara" 105 dagar kvar till att göra vägarna på Karpathos osäkra med vår framfart med scootern. Träffa vänner, äta, slappa, mm.
Snart en vecka med scooter på Rhodos som uppmjukning.

BOKA
2013-05-09, 17:41
Låter härligt Seaside, för vår del så återstår 118 dagar så vi har vårt kvar när Ni åker hem igen. Ang_elx

Låter inte helt fel med en vecka på Rhodos heller, men vi åker en tur till Skåne nästa vecka istället. flabb_flab

BOKA

Mikke
2013-05-12, 01:44
...i runda slängar är det väl ca 103 dar tills jag (åter) står på Karpathos......;-) Då kanske vi ses, Seaside......

seaside
2013-05-12, 10:16
Första veckan blir på Lefkos då vi skall smörja kråset hos Giannis & Lakis på Dramountana. Slappa hela veckan lång. Kanske en utflykt med Giannis.
Andra veckan blir det på Astron Princess och då skall vi scoota runt. Slappa och bara njuta.
Hörs av när det närmar sig Mikke

Riitta
2013-05-13, 13:19
Kör försiktigt på Rodos Seaside! På väg mot flygplatsen i går så kom vi till en olycksplats där en som körde en fyrhjuling, hade kört rakt in i en buss:(
Personen var övertäckt med en filt och dom väntade på ambulans:(
Vet inte hur det slutade.

Vet inte när det blir Karpathos för mig, men det blir nog så småningom i sommar eller höst, man kan ju inte låta bli;)

Riittabye_bye

Niaas
2013-05-13, 13:23
Håper vi sees til høsten engang, Riitta!
Vi har heller ikke bestemt når vi skal dit i høst. :rolleyes:

Marouli
2013-05-16, 20:33
...97 dagar kvar står det idag! Vi blir många som ses på Landvetter i år igen:).
Seaside,du kan väl vinka nästa söndag på flygplatsen,när ni åker hem och vi landar på Diagoras!

Marouli

seaside
2013-05-17, 09:43
Det var i går. I dag står det 96 dagar... Visst skall jag vinka på er, bara jag ser er. Eller den som ser varandra först vinkar mm.
En skön resa Marouli.