handdator

Visa fullständig version : taxi flygplats Pandeli


Lamaya
2013-03-26, 21:14
Hej!

Jag undrar om det finns taxibilar att hoppas på när man kommer med inrikesflyg till Leros. Kan man förboka eller hur gör man?:)
Vi reser i mitten av juni och ska bo i Pandeli.

bye_bye Lena

Vi har inte körkort, så att hyra bil är uteslutet:D;)

Kalimera
2013-03-27, 09:41
Jag har aldrig flugit till Leros så jag vet inte om det står taxibilar där, men det skulle förvåna mig mycket om det inte gjorde det. När man kommer med båt står det massor med taxibilar och väntar. Är du osäker kan du ringa 22470-23070 och boka.

Lamaya
2013-03-27, 21:32
Tack Janne för Ditt svar!

Jag hoppas på att det kommer att finnas taxibilar på flygplatsen.

Om, mot förmodan,att det inte finns någon taxi för mig, så har jag ett nr. jag kan ringa.

// Lena

anihen
2013-04-16, 11:47
Hej !
Det står alltid taxi utanför flygplatsen ! Det är en pytteliten flygplats om ni inte redan vet det. Ha det jätteskönt på Leros, vi är där varje sommar sen tio år tillbaka.
Anita

Lamaya
2013-04-16, 14:48
Hej !
Det står alltid taxi utanför flygplatsen ! Det är en pytteliten flygplats om ni inte redan vet det. Ha det jätteskönt på Leros, vi är där varje sommar sen tio år tillbaka.
Anita

Tack Anita!
Det är skönt att veta. Vi åker till grekland varje sommar sedan många år tillbaka.
Leros åker vi till för första gången i sommar och ser mycket fram emot detta.

Lena bye_bye

anihen
2013-04-16, 15:20
Leros är en härlig liten ö, vi bor alltid i Alinda. Vi kommer sent i Juli till Leros i år, har tänkt resa runt lite i övärlden först.
Hoppas ni köpt flygresa från Leros också, det brukar vara svårt att få tag i under sommarmånaderna.
Anita

Lamaya
2013-04-16, 15:34
Vi kommer att starta vår sommarresa i juni på Leros, sedan kommer vi också att resa runt i övärlden. Hemresan går från Kos.

Önskar Er en härlig resa

Lena bye_bye

Mats Fredsson
2013-05-06, 14:45
Hej !
Det står alltid taxi utanför flygplatsen ! Det är en pytteliten flygplats om ni inte redan vet det. Ha det jätteskönt på Leros, vi är där varje sommar sen tio år tillbaka.
Anita

Japp, instämmer! Det är aldrig några problem att få taxi vid flygplatsen.
Vi föredrar att flyga till Athen och sedan vidare med inrikesflyg till Leros. Mycket smidigare än att flyga till Kos och sedan åka båt.

Hoppas att ni uppskattar Leros lika mycket som vi andra, fråga gärna om tips. :)

Hälsar Mats, som sitter och snickrar på ännu en resa till Leros... _B-anana