handdator

Visa fullständig version : Vilken drömsommar!!


Tassetroll
2006-02-16, 09:43
Efter mycket velande hit och dit beställde jag igår en två veckor lång resa till Kefalonia! Jag hade suktat efter den ön och så kom den så lämpligt med i Airtours program. Så nu får jag 4 härliga veckor i Grekland i sommar :) :) Det är rekord för min del!
Blir bjuden 2 veckor till Samos i början av sommaren och avslutar den med Kefalonia. Kan det bli bättre??
_B-anana _B-anana _B-anana

//Tassetroll... är lycklig!

Grek_ságapo
2006-02-16, 09:56
Lät bra.... jag ska vara 1 vecka i maj på Levkas...Och sen när skolan har slutat så¨åker jag tillbaka i 6 - 8 veckor.....Och sen kanske i september...Alltså 8-10 veckor.....

epiros
2006-02-16, 10:00
_B-anana _B-anana _B-anana

//Tassetroll... är lycklig!

Grattis:D !!!!!!

bye_bye Tommy

Tassetroll
2006-02-16, 10:03
Lät bra.... jag ska vara 1 vecka i maj på Levkas...Och sen när skolan har slutat så¨åker jag tillbaka i 6 - 8 veckor.....Och sen kanske i september...Alltså 8-10 veckor.....

Oj! Jag ligger i lä märker jag.. :D

Emelie_kreta
2006-02-17, 18:23
Det låter roligt! Jag var på Kefalonia när jag var tre årflabb_flab
Den 20 Juli bär det av till Kreta två veckor och den 1 September så bär det av till Samos i en vecka...:)


MVH
Emelie_kretabye_bye _B-anana _B-anana

Kikh
2006-02-17, 18:58
Och jag har bokat Chania/Platanias mellan Maj och September:D DET är en drömsommar för mig! Med lite tur hinner jag både bada och bli brun...

martinifk
2006-02-19, 15:33
[quote=Emelie_kreta]
Den 20 Juli bär det av till Kreta två veckor och den 1 September så bär det av till Samos i en vecka...:)


Ska också till Kreta och Samos , ja inte så konstigt eftersom vi är syskon.....:)

Martinifkbye_bye