handdator

Visa fullständig version : Lite kul läsning:)

Ponika
2013-03-08, 20:17
http://www.expressen.se/res/redaktionen-utser-17-basta-oarna-i-grekland/

xenos
2013-03-09, 06:21
I kraft av att ha rest runt trettio resor till Grekland, prata med greker och läst en massa böcker, tycker jag inte längre det är kul med Expressens årliga(?), expertråd. Jag blir trött i stället.
Jag undrar vilka utgångspunkter de har; skriva något med egen byline, motsvara några slags förväntningar, låta elden brinna för att berätta om något de vet?

Jag borde verkligen inte klickat på länken, vill alltid tro det bästa. Jag ber om ursäkt.

Ponika
2013-03-16, 19:34
Okidoki.Eftersom jag inte varit på alla öar i grekland, så kan man hitta nån ö man verkar gilla. Jag tycker iaf det är kul att läsa om öarna i Grekland. Det kan ju stå nåt man inte visste om innan bye_bye

nilam
2013-03-16, 20:02
I kraft av att ha rest runt trettio resor till Grekland, prata med greker och läst en massa böcker, tycker jag inte längre det är kul med Expressens årliga(?), expertråd. Jag blir trött i stället.
Jag undrar vilka utgångspunkter de har; skriva något med egen byline, motsvara några slags förväntningar, låta elden brinna för att berätta om något de vet?

Jag borde verkligen inte klickat på länken, vill alltid tro det bästa. Jag ber om ursäkt.

Det som står skrivet om varje ö är ju lite kort om vad ön har att erbjuda samt vilka bolag som flyger dit osv. Allt för att skapa ett intresse för öarna... Om man blir intresserad så skaffar man nog mer information. Skulle en grek informera dig om vilka svenska resebolag som flyger till en viss ö???? Detta kanske är bra info för någon som går i "bokartankar" och är oerfaren. Bara för att man pratar med greker samt läser bocker så måste ju inte denna artikel vara ointressant!