Logga in

Visa fullständig version : Inget Grekland i år.....=(

Petridis76
2013-03-08, 16:07
Efter 10 år på samma företag så tog det slut, hela kontoret stängde dom och nu är man arbetslös =( så blir det ingen lottovinst så blir det inte Grekland i år....Till alla er som ska ner i år, ha en underbar semester!! flabb_flab

Pela
2013-03-08, 21:13
snyft_drop
Aj då.. nästan varit där du är ( uppsagd men det återkallades under uppsägningstiden )
Vad säger man ? Lycka till,det ordnar sig,det går nog bra.. :confused:

kari
2013-03-08, 21:21
Håper det ordner seg fint for deg :)
Lykke til bye_bye

KR
2013-03-08, 21:29
Usch va trist o jobbigt!
Efter regn kommer solsken sägs det även om det är en klen tröst just nu.
//
KR

Kalimera
2013-03-10, 15:59
Trist! Hoppas att det löser sig snabbt!

Petridis76
2013-03-10, 17:52
Tack alla, det blev ingen lottovinst denna helgen så vi får hoppas på nästa vecka =) allt har en tendens att lösa sig men det känns surt att inte kunna boka en resa denna sommaren....

Kalimera
2013-03-13, 08:25
Tack alla, det blev ingen lottovinst denna helgen så vi får hoppas på nästa vecka =)Lycka till. :)

vill_till_grekland
2013-05-17, 19:31
Nu skall du få en knuff av mig.
Jag var in till en ABF i en av Sveriges största städer för att hitta tre extra personal för ett enkelt 5 timmars jobb i veckan. Omöjligt uppdrag!
Det fanns ingen hög att söka i. Ingen att prata med som visste hur jag gick till väga. Jag fick en mailadress dit jag skulle skicka en annons??
Sagt och gjort, annonsen skickades och ingen uppföljning kom. (Ej än idag) Detta var 1:a v i jan.
En månad senare vände jag mig till vänner och fick tag i tre ungdomar under tjugo. Det funkar, men jag hade helst anställt ngn på ref.
Summa summarum, sök ny sysselsättning via de du känner. Även ytligt bekanta. Där får du jobb och kan njuta med dina vänner i Grekland flabb_flab
Vart är vi på väg?? Pinsamt Sverige.