handdator

Visa fullständig version : Taxi från flygplatsen


ofelia
2013-02-18, 18:57
Hej!

Vi landar på Kos mitt i natten och skall åka vidare till Kos stad eller Mastachari beroende på när båtarna går. Brukar det finnas taxi när man landar vid kl 04 på natten eller ringer man och beställer när man kommer fram?

/Ofelia

Astri
2013-02-18, 19:02
De gangene vi har landet midt i natten, har det aldri vært noe problem med taxi. De har alltid stått utenfor og ventet.
Astri

Smultron
2013-02-18, 20:37
Samma här, det har funnits gott om taxi de två gånger jag landat mitt i natten Taxichaufförerna verkar ha koll på flygtiderna och vill väl inte missa långkörningarna in till Kos stad.:)

Monica P
2013-02-18, 20:43
Hej. Ofelia, när? Min dotter med familj kommer också. Jobbigt för barnen eller ett äventyr att resa mitt i natten?

Ia
2013-02-19, 15:12
Det er etter min mening helt opp til hvordan foreldre legger opp turen og hva de selv omtaler den som.
Snakker man om turen som noe spennende og anderledes så oppfatter barna det som et eventyr.. Selv midt på natten ;)
Ja, det var min mening da... har funket fint på mine barn... Det er lov å være litt pedagogisk :D

ofelia
2013-02-21, 11:33
Tack snälla för svar! Det känns skönt att veta hur vi kan ta oss vidare från flyget.

Att komma ner på natten ska nog gå bra med barnen. Vi har ju inte så långt till ön vi ska vara på. Det har varit värre när vi kommit till Aten och har många timmar och byten med båt innan man är på plats.

/Ofelia